13:35

حبیب اسماعیلی که چند روزی است به کرونا مبتلا شده، تاکید می‌کند که دولت جدید برای بهبود وضعیت سینما باید دست از سخت‌گیری‌ها بردارد.
این بازیگر، تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا درباره حال و احوالش پس از ابتلا به کرونا بیان کرد: خوشبختانه به دلیل آن که واکسن زده بودم ابتلایم خفیف بود و الان که نزدیک به یک هفته از شروع بیماری می‌گذرد، ریه‌ام درگیری چندانی نداشته است.
او با آرزوی سلامتی برای همه مردم و افزایش سرعت واکسیناسیون ادامه داد: الان شرایط به گونه‌ای شده که مردم باید به فکر خودشان باشند چون شرایط سختی وجود دارد و حتی برخی‌ در پیدا کردن سرم هم مشکل دارند.
اسماعیلی درباره شرایط سینما هم در دولت جدید و انتظارها برای معرفی وزیر جدید فرهنگ گفت: باید ببینیم چه پیش می‌آید، هرچند واقعیت این است که در تمام این 40 سال از همه طیف‌ها و گروه‌ها بر سر کار آمده‌اند و الان دیگر وقت کار کردن است. اگر با سخت‌گیری و ممیزی و بی‌برنامگی بخواهیم کار را ادامه دهیم امور به درستی پیش نمی‌رود. ما باید خود را به روز کنیم چون ماهواره‌ها همه دنیا را تصاحب کرده و اگر بخواهیم کوتاهی کنیم مردم به فیلم‌های خارجی و ماهواره‌ها رو می‌آورند در حالی که باید برای زنده ماندن سینما ، در این دوران سخت بیشتر تلاش کرد.
حببیب اسماعیلی که در دهه‌های 60 و 70 بیشتر مشغول بازیگری بوده، مدیر شرکت پخش رسانه فیلمسازان است و تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی همچون «قرمز»، «خرگیوش»، «سرکوب»، «عاشق»، «سه بیگانه»، «شبکه»، «پاتو زمین نذار»، «خاطره»، «راننده تاکسی»، «عاشق»، «غزل»، «روز دیدنی» و «جوانمرد» را در کارنامه کاری خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *