رد کردن دعوت دیزل و انتقاد از وسط کشیدن پای پل واکر

13:15

دواین جانسون کاملا علنی به پیشنهاد وین دیزل مبنی بر بازگشت به فیلم دهم از مجموعه «سریع و خشمگین» جواب رد داد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، دواین جانسون رسماً دعوت وین دیزل برای بازی در فیلم بعدی «سریع و خشمگین» را رد کرد.
در ماه نوامبر وین دیزل از جانسون در اینستاگرام دعوت کرده بود تا بار دیگر نقش خود را به عنوان یک مامور مخفی به نام لوکاس هابز در فیلم بعدی «سریع و خشمگین» بازی کند.
دیزل نوشته بود: جهان در انتظار فیلم نهایی «سریع ۱۰» است و همانطور که می‌دانی فرزندان من در خانه تو را عمو دواین می‌نامند. هیچ عیدی نیست که تو برای آنها تبریک نفرستی. حالا وقتش شده و باید به قولم به پابلو عمل کنم. سوگند خورده‌ام در فینال یعنی فیلم دهم به بهترین «سریع و خشمگین» برسیم.
اما جانسون در مصاحبه جدیدش با سی‌ان‌ان به این درخواست پاسخ داد و از دیزل به دلیل دعوت در رسانه‌های اجتماعی پس از اینکه قبلاً به این توافق رسیده بودند که با هم همکاری نکنند، انتقاد کرد.
وی گفت: رک و راست به دیزل گفتم به این فیلم برنمی‌گردم. خیلی صمیمانه گفتم همیشه از بازیگران دیگر و فیلم حمایت می‌کنم اما هیچ شانسی برای برگشتن من به فیلم وجود ندارد.
جانسون افزود: این پست عمومی وین دیزل نمونه‌ای از کارهای اوست. دوست نداشتم که پای فرزندانش را در این پست وسط بکشد و از مرگ پل واکر استفاده کند. آنها را نباید وسط کشید. ما ماه‌ها پیش در این باره صحبت کرده بودیم و درک روشنی از کارمان داشتیم.
با این حال دواین جانسون برای خانواده «سریع و خشمگین» آرزوی بهترین‌ها را کرد و گفت دلش می‌خواست سفرش با این مجموعه باورنکردنی با خوبی و خوشی و سپاسگزاری به پایان برسد و مایه تاسف است که با پیام‌های عمومی آب گل‌آلود شود.
دواین جانسون سال ۲۰۱۱ به مجموعه «سریع و خشمگین» پیوست و ابتدا به عنوان مامور هابز وارد فیلم شد و بعد به خانواده حاضر در فیلم پیوست. جانسون سال ۲۰۱۷ پس از بازی در «سرنوشت خشمگین» از این مجموعه خارج شد و با جیسون استاتهام در یک اسپین اف با عنوان «سریع و خشمگین ارایه می‌کند: هابز و شاو» جلوی دوربین رفت.
فیلم «F۹» یکی از معدود فیلم‌های موفق از نظر جذب تماشاگر در تابستان ۲۰۲۱ بود و ۱۷۳ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۷۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.
«سریع و خشمگین ۱۰» قرار است ۷ آوریل ۲۰۲۳ راهی سینماها شود. انتظار می‌رود جاستین لین مثل فیلم‌های قبلی کارگردانی این فیلم را انجام دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *