12:34

در حالی که قطعی شدن خداحافظی دنیل کریگ از ایفای نقش جیمز باند در این فیلم‌های جاسوسی، چندان به مداق دوستداران این آثار اکشن خوش نیامده، این بازیگر انگلیسی در گفت‌وگویی خواستار دادن نقش‌هایی هم‌تراز با شخصیت جیمز باند به بازیگران زن و رنگین‌پوست توسط سازندگان شد.

به گزارش بانی‌فیلم به نقل از دیلی میرور، دنیل کریگ آخرین جیمز باند سینما در مورد نیاز به تنوع بیشتر در مورد بزرگترین نقش‌ها در هالیوود صحبت کرد و خواستار انجام کارهای بیشتر در این باره شد.
دانیل کریگ 53 ساله می‌گوید: «زنان و بازیگران رنگین‌پوست باید مجوز ایفای نقش‌هایی مهم به اندازه و اهمیت نقش مامور 007 را داشته باشند.»
از بازیگر جیمز باند که آخرین حضور خود را در نقش این مامور MI6 در فیلم «زمانی برای مردن نیست» انجام می‌دهد، پرسیدند آیا جایگزین او باید متنوع‌تر باشد؟

کریگ گفت: «پاسخ به این پرسش ساده است. باید بخش‌های بهتری برای زنان و بازیگران رنگین‌پوست وجود داشته باشد.
چرا نباید یک زن نقش جیمز باند را بازی کند؟»
قرار است اولین نمایش «زمانی برای مردن نیست» روز سه‌شنبه در سالن آلبرت هال لندن با حضور چارلز ولیعهد انگلیس و کامیلا همسرش و همچنین ویلیام نوه ملکه انگلیس و همسرش کیت برگزار شود. در این مراسم بازیگران و فیلمنامه‌نویسان آخرین فیلم جیمز باند از جمله فیبی والر بریج نیز حضور خواهند شد.
دنیل کریگ از تأثیر فیبی خالق 36ساله در مقام فیلمنامه‌نویس در «زمانی برای مردن نیست» صحبت کرد.
او گفت: «فیبی برای تغییر دادن مامور ۰۰۷ به تیم سازنده «زمانی برای مردن نیست» ملحق نشده بود. حضور او به طور حتم چاشنی‌های شخصیت جیمز باند را بیشتر کرد؛ فیبی طرفدار باند است. او قصد نداشت جیمز باند را به مسیر دیگری هدایت کند.
به کریگ می گوییم که موارد خاصی به باند پیوست شده است؛ اما او در پاسخ گفت: «نه! این موضوع را قبول ندارم. من از شخصیتی که در این فیلم نقشش را بازی کردم عذرخواهی نمی‌کنم. جیمز باند «زمانی برای مردن نیست» واقعاً نقص دارد او در ایجاد روابط مشکل دارد. من فکر می‌کنم همین‌ها شخصیت او را جالب توجه کرده است.»
نائومی هریس همبازی دنیل کریگ در «زمانی برای مردن نیست» است. او در باره مانی پنی بازیگر سیاه‌پوست این فیلم گفت که پنی در ایفای نقش خود بسیار «هوشمند و قدرتمند ظاهر شد که این بسیار مهم است.

گفتنی‌ست که اکران خاورمیانه‌ای آخرین فیلم جیمز باند از روز سی‌ام سپتامبر و یک هفته زودتر از پخش این فیلم در آمریکای شمالی آغاز خواهد شد.

شرکت «فارس فیلم» به مدیریت احمد گلچین حق رایت پخش خاورمیانه فیلم «زمانی برای مردن نیست» را در اختیار دارد و روز سی‌ام سپتامبر این فیلم را همزمان با اکران در انگلیس و هند روی پرده سینماها می‌فرستد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *