11:27

کمپانی « لجندری پیکچرز» به صورت رسمی از ساخت قسمت دوم فیلم علمی-تخیلی «تل ماسه» خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی،‌ کمپانی برادران وارنر توزیع کننده و یکی از سرمایه‌گذاران قسمت دوم فیلم «تل ماسه» خواهد بود و اما «لجندری پیکچرز» تامین کننده اصلی منابع مالی و همچنین صاحب حق اقتباس از کتاب معروف «فرانک هاربرت» است.
همچنین قرار است «تل ماسه ۲» از تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ اکران سینمایی شود.
قسمت نخست فیلم «تل ماسه» از تاریخ ۲۲ اکتبر در سینماهای آمریکا به روی پرده رفت و در هفته اول نمایش با فروش ۴۱ میلیون دلاری، رکوردهای فروش سینمای آمریکا را به دوران پیش از کرونا نزدیک کرد. این فیلم در گیشه جهانی نیز عملکرد موفق داشته و تاکنون به فروش ۲۲۵ میلیون دلاری دست یافته است.
«دنیس ویلنوو» کارگردان این فیلم نیز پیش از این در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که اقتباس او از رمان نوشته «فرانک هاربرت» دو قسمتی است و در قسمت دوم شاهد بازگشت به آراکیس خواهیم بود.
رمان «تل ماسه» درباره جنگ برای کنترل یک سیاره، نخستین بار در سال ۱۹۸۴ توسط «دیوید لینچ» اقتباس سینمایی شد و در سال ۲۰۰۰ نیز یک سریال تلویزیونی بر اساس آن ساخته شد. داستان‌ این فیلم درباره مرد جوان و مستعدی است که برای نجات آینده خاندانش و مردم باید سفری به خطرناک‌ترین سیاره در جهان هستی داشته باشد.
«تیموتی شالامی»، «ربکا فرگوسن»، «اسکار ایزاک»، «خاویر باردم« و «جاش برولین» از جمله بازیگران اصلی قسمت اول «تل ماسه» هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *