12:59

دلخوری‌ها به پایان می‌رسد و با درخواست وین دیزل از دواین جانسون برای بازگشت به مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین»‌ به نظر می‌رسد مخاطبان شاهد فیلم پایانی با حضور تمام بازیگران اصلی باشند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، وین دیزل به صورت عمومی از دواین جانسون ملقب به راک خواسته برای دهمین قسمت از «سریع و خشمگین» به این مجموعه بازگردد.
دیزل که قبلاً چند بار به صورت عمومی با جانسون اختلاف و درگیری داشته، در اینستاگرام خود خواست یک بار دیگر جانسون را در نقش مامور لوکاس هابز در فیلم دهم ببیند که انتظار می‌رود اولین قسمت از یک پایان ۲ قسمتی برای این مجموعه باشد.
دیزل نوشت: برادر کوچکم دواین، زمانش فرا رسیده. دنیا منتظر قسمت آخر «سریع ۱۰» است. همانطور که می‌دانی، بچه‌های من تو را عمو دواین صدا می‌کنند و تعطیلاتی نیست که تو تبریک نگویی؛ اما زمان فرا رسیده و میراث منتظر است.
وی اضافه کرد که سال‌ها پیش به پل واکر ستاره فقید این مجموعه قول داده بود فیلم‌ها را به بهترین شکل تمام می‌کند و حالا قصد دارد به قول خود عمل کند.
دیزل نوشت: این را از روی عشق می‌گویم اما تو باید بیایی. این مجموعه را رها نکن چون نقش مهمی برای بازی کردن داری. هابز را کس دیگری نمی‌تواند بازی کند. امیدوارم بلند شوی و سرنوشت خود را کامل کنی.
جانسون در فیلم «سریع و خشمگین ۵» سال ۲۰۱۱ به مجموعه پیوست. شخصیت او در ابتدا رقیب شخصیت دومینیک تورتو با بازی دیزل و خانواده‌اش بود اما بعداً دوست آن‌ها شد.
جانسون پس از ایفای نقش در سه فیلم دیگر این مجموعه به خاطر درگیری‌هایی که با دیزل داشت از حضور در قسمت نهم امتناع کرد و به جای آن فیلم ۲۰۱۹ خودش با کمک جیسون استاتهام را با عنوان «سریع و خشمگین: هابز و شاو» ساخت.
قسمت نهم «سریع و خشمگین» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های باکس آفیس تابستانی بود و توانست ۱۷۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۲۱ میلیون دلار در کشورهای دیگر بفروشد. قسمت بعدی مجموعه روز هفتم آوریل ۲۰۲۳ اکران می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *