21:11

اسدالله یکتا که به تازگی تحت عمل جراحی چشم قرار گرفته، می‌گوید حالش خوش است و امیدوار است به زودی وارد فعالیت هنری بشود.
این بازیگر که سال گذشته درگیر دوا و درمان بود، به تازگی عمل جراحی چشم داشته ولی ناراحت است که فعلا کار هنری ندارد.
او در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا درباره حال و روز خود می‌گوید: حالم خوب است و عمل چششم با موفقیت انجام شد که از این بابت خوشحالم.
یکتا درباره فعالیت‌های هنری خود اما توضیح می‌دهد: فعلا هیچ کاری ندارم و منتظرم پیشنهادهای خوبی برسد که دوباره کار کنم.
او خطاب به خبرنگاران می‌افزاید: شما که خبرنگار هستید، بنویسید به اسدالله یکتا کار بدهید! من واقعا دلتنگ کار هستم و امیدوارم بتوانم به زودی فعالیت خود را از سر بگیرم.
این بازیگر سال گذشته در صفحه شخصی خود برای انجام تبلیغات و آگهی‌های بازرگانی اعلام آمادگی کرده بود. او در همان مقطع دچار مشکلاتی در ناحیه معده شد و به کرونا نیز مبتلا شد.
اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۲۶ است که پیشینه تئاتری دارد. او در بیش از ۹۰ فیلم سینمایی و چند مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.
از جمله فعالیت‌های او در دهه‌های اخیر بازی در فیلم‌هایی مانند «سامورایی در برلین»، «زندانی‌ها»، «چهارراه استانبول»، «دارکوب»،«نهنگ عنبر ۲»، «خفه‌گی»، «ماه تی تی» ، «گشت ۲»، «رسوایی»،«چند می‌گیری گریه کنی» و … است. او با بازی در فیلم‌هایی مانند «هامون»، «بوی کافور، عطر یاس»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «کاکادو» و … تجربه همکاری با کارگردان‌هایی مانند داریوش مهرجویی، بهمن فرمان‌آرا، کمال تبریزی، تهمینه میلانی و …. را دارد. بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «چاق و لاغر»، «هزاران چشم» «فوتبالیست‌ها»،«داستان یک زندگی» «ستایش ۳» و … بخش دیگری از کارنامه بازیگری اوست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *