14:44

فیلم «تار» با بازی کیت بلانشت دیروز در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و با تشویق ایستاده ۶ دقیقه‌ای حضار روبه‌روشد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز دیروز بعد از ظهر شاهد نمایش فیلم جدید تاد فیلد با عنوان «تار» با بازی کیت بلانشت در نقش آهنگساز معروف و اولین رهبر ارکستر زن آلمانی بود. در پایان فیلم در حالی که تماشاگران در سالن سالاگرانده با شعار «براوو» سر پا ایستاده بودند، به مدت ۶ دقیقه فیلم، کارگردان و بازیگرانش را تشویق کردند.
به نظر می‌رسد «تار» یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های فصل اسکار باشد. نقدهای مشتاقانه‌ای که بر این فیلم نوشته شده فقط در میزان تحسین فیلم با هم رقابت می‌کنند و به نظر می‌رسد بلانشت برای هشتمین بار نامزدی اسکار را کسب کند. وی تاکنون ۲ جایزه اسکار دریافت کرده که برای «هوانورد» در سال ۲۰۰۵ و «جاسمین آبی» در سال ۲۰۱۴ بود. به نظر می‌رسد وی با «تار» سومین مجسمه را به کلکسیون خود اضافه کند.
فیلم «تار» که از ۷ نوامبر در سینماها به نمایش درمی‌آید در عین حال نشان‌دهنده بازگشتی پرقدرت برای تاد فیلد؛ کارگردانی است که پس از ۱۵ سال با این فیلم به دنیای سینما بازگشته است.
پیش از نمایش فیلم در ونیز، علاقه‌مندان بلانشت بیرون فرش قرمز او را تشویق می‌کردند و پوسترهای فیلم را در دست داشتند.
نینا هاس، نومی مرلانت، مارک استرانگ، جولیان گلاور، آلن کوردونر، سوفی کاور و سیلویا فلوت دیگر بازیگران این فیلم هستند. هیلدور گونادوتیرو آهنگساز ایسلندی که برای ساخت موسیقی فیلم «جوکر» در سال ۲۰۲۰ اسکار برد، سازنده آهنگ‌های این فیلم است.
بلانشت و تاد فیلد در یک کنفرانس مطبوعاتی هم حضور یافتند و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.
فیلد در سخنانش گفت این نقش را برای بلانشت نوشته و بلانشت تاکید کرد که از ابتدای فیلمنامه دریافت ایفای این نقش چقدر پیچیده است. وی گفت این شخصیت مجموعه‌ای از تناقض‌هاست و به یقین درگیر چیزی در گذشته خود یا خانواده‌اش بوده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *