10:47

گابریل گارسیا مارکز صاحب دختری به نام ایندیرا از روزنامه‌نگاری مکزیکی است و خانواده او در ۳۰ سال گذشته از افشای این راز جلوگیری می‌کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ال‌پاییس، بر اساس اخبار پیش‌تر منتشرشده، گارسیا مارکز در طول دوران زندگی یک بار ازدواج کرده بود و حاصل ازدواجش با مرسدس بارچا دو پسر به نام‌های رودریگو و گونزالو بود. عشق این زوج چنان بود که پس از مرگ همسر مارکز در سال ۲۰۲۰ فرزندان او کتابی از زندگی این دو نفر منتشر کردند با نام «گابو و مرسدس؛ یک بدرود». اما روز گذشته روزنامه اونیورسال کلمبیا با انتشار گزارشی از راز پنهان گارسیا مارکز در این سال‌ها پرده برداشت.
بر اساس گزارش این روزنامه گارسیا مارکز صاحب همسری به نام سوزانو کاتو بوده و حاصل آن ازدواج دختری به نام ایندیرا است. دلیل این نامگذاری نیز به سفر گارسیا مارکز در سال ۱۹۸۳ و دیدار با نخست‌وزیر هند در آن ایام، ایندیرا گاندی، برمی‌گردد. به همین دلیل چنین اسمی برای دخترش برگزیده بود.
در این گزارش آمده است سوزانو کاتو روزنامه‌نگاری مکزیکی است و در نگارش چند نمایشنامه با این نویسنده کلمبیایی همکاری داشته است.
گوستاوو تاتیس گررا، بزرگ‌ترین منتقد آثار مارکز، نیز این خبر را تایید و اعلام کرده است که خانواده گابو برای احترام به همسر فقید مارکز که در سال ۲۰۲۰ از دنیا رفت، از افشای این خبر جلوگیری می‌کرد.
ایندیرا کاتو که ۳۰ سال دارد و با نام خانوادگی مادرش شناخته می‌شود به تهیه‌کنندگی در سینما مشغول است و تاکنون چندین جایزه نیز دریافت کرده است.
گیرمو آنگولو، از دوستان گابو با تایید این خبر اعلام کرده است که گارسیا مارکز همیشه نگران آینده این دختر بود و به همین دلیل خانه‌ای در یکی از محلات زیبای مکزیکوسیتی و یک ماشین به دخترش هدیه داده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *