14:38

دبیر شورای صنفی نمایش از باز بودن سینماها و نمایش ۲ فیلم جدید از از چهارشنبه هفته آینده خبر داد.
مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز (یکشنبه ۱۳ تیرماه) شورای صنفی نمایش به ایرنا گفت: در جلسه امروز مصوب شد دو فیلم سیاه باز ساخته حمید همتی و زد و بند به کارگردانی داوود نوروزی از چهارشنبه هفته آینده اکران شوند.
وی درباره قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز و ابهامات درباره تعطیلی سینماها نیز توضیح داد: هنوز ما در این باره اطلاعی نداریم اما آنچه که می‌دانم این است که سینماها همچنان باز هستند و تصمیم درباره تعطیلی آن‌ها برعهده ستاد ملی کروناست.
در حالی که طبق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز تنها مشاغل درجه یک امکان فعالیت در شهرهای قرمز به‌خصوص تهران را دارند، دو فیلم جدید از سوی شورای صنفی راهی چرخه اکران شده‌اند. همچین طی روز گذشته نیز برخی رسانه ها خبر از تعطیلی سینماها داده بودند که در نهایت علی سرتیپی رئیس انجمن پخش‌کنندگان سینما گفت: باتوجه به فضای امن سالن‌های سینما و قرار گرفتن این حوزه شغلی در گروه دوم، سالن‌های سینما همچنان باز هستند.
در حال حاضر فیلم‌های سینمایی دینامیت ساخته مسعود اطیابی، هفته‌ای یکبار آدم باش به کارگردانی شهرام شاه حسینی، خورشید ساخته مجید مجیدی، تکخال به کارگردانی مجید مافی، خون شد ساخته مسعود کیمیایی و لاله به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد در اکران سینمایی حضور دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *