18:34

«داکوتا جانسون» هنرپیشه معروف آمریکایی به عنوان نقش اصلی یک اقتباس مدرن از رمان «ترغیب» اثر «جین آستین» انتخاب شد.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، شرکت نتفلیکس با همکاری استودیو ام.آر.سی (MRC) یک اقتباس مدرن از رمان کلاسیک ترغیب به قلم جین آستین می‌سازد. داکوتا جانسون ستاره ۳۱ ساله هالیوودی در این فیلم نقش آن الیوت، شخصیت اصلی داستان، را بازی می‌کند. ران بس که با فیلم مرد بارانی (۱۹۸۸) برنده اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شد با همکاری آلیس ویکتوریا وینسلو فیلمنامه این پروژه را می‌نویسند و کری کرکنل، کارگردان تئاتر، در این فیلم اولین کارگردانی خود در سینما را تجربه خواهد کرد.

ترغیب داستان آن الیوت است، زنی یاغی و ناسازگار با عرف‌های زمانه خویش که با خانواده در آستانه ورشکستگیش زندگی می‌کند. آن که ۲۷ سال دارد و مجرد است در جریان ماجراهای این رمان بار دیگر با نامزد سابقش روبه‌رو می‌شود و باید تصمیم بگیرد که به عشق شانس دوباره‌ای بدهد یا برای همیشه از آن گذر کند.

ترغیب آخرین رمان جین آستین نویسنده آثار مشهوری چون عقل و احساس، غرور و تعصب و اماست که آن را پیش از مرگش در سال ۱۸۱۷ نوشت. این رمان تاکنون بارها به اشکال مختلف جلوی دوربین رفته اما نتفلیکس اقتباس سینمایی خود از این اثر را یک رویکرد مدرن و طنزآمیز از این داستان محبوب توصیف می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *