13:22

بانی‌فیلم: لوگوها و آرم شرکت‌های بزرگ فیلمسازی هر کدام داستان خاصی دارند. از بستن شیر معروف استودیوی متروگلدوین مایر برای مهار کردنش تا بانوی استودیو کلمبیا.
داستان درست کردن لوگوی استودیو کلمبیا پس از خرید این استودیو بزرگ سینمایی توسط کمپانی ژاپنی سونی اما خواندنی‌تر است؛ لوگوی معروفی که در وقت ناهار درست شد!
سایت legends.inc با انتشار دو عکس از بانوی مشعل به دست کمپانی کلمبیا نوشته:
«آرم فعلی کلمبیا (پس از خرید آن توسط کمپانی ژاپنی سونی – در سال 1992 ایجاد شد و استفاده از آن در فیلم ها از سال بعد آغاز شد. زمانی که اسکات مدنیک و گروه مدنیک توسط پیتر گوبر استخدام شدند تا برای همه املاک تفریحی متعلق به سونی پیکچرز آرم را درست کنند.
اسکات مدنیک، مایکل دیاس هنرمند نیواورلئانی را استخدام کرد تا آرم را به صورت دیجیتالی نقاشی کند و ظاهر کلاسیک را به زن مشعل به دست بازگرداند.
مایکل دیاس هم با جنی جوزف هنرمند بخش گرافیک روزنامه تایمز-پیکایون توافق کرد و او را به عنوان مدل آرم استخدام کرد اما به دلیل محدودیت زمانی، جنی جوزف موافقت کرد که برای درست کردن لوگوی کلمبیا تنها در وقت ناهار به مایکل دیاس کمک کند و به عنوان مدل برای عکس‌برداری به استودیوی دیاس بیاید!»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *