14:23

دادستان تهران از دستگیری ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی شعبه دانشگاه تهران خبر داد و گفت: ۱۰ نفر از این افراد در داخل کشور و سه نفر دیگر که به کشور همسایه متواری شده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی از دستگیری ۱۳ نفر از متهمان سرقت بانک ملی خبر داد و افزود: مقادیر زیادی از اموال مسروقه نیز کشف شده است.
وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور دستگیر شدند، عنوان کرد: سه نفر از سارقان متواری، در کشور همسایه دستگیر شدند.
دادستان تهران عنوان کرد: مقادیر زیادی از اموال مسروقه در فرودگاه امام خمینی (ره) در ماشینی که توسط متهمان تهیه شده بود و مقادیری نیز در تهران کشف شد.
صالحی با بیان اینکه بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر متهمان تحت تحقیقات قضایی و در اختیار ضابطان قرار دارند.
برخی کاربران فضای مجازی روز گذشته از سرقت نزدیک به یک‌ هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ شعبه بانک ملی رو به روی دانشگاه تهران در تعطیلات اخیر خبر دادند.
اما بانک ملی ایران در اطلاعیه‌ای درباره سرقت از صندوق های اجاره‌ای شعبه دانشگاه این بانک اعلام کرد که تعداد دقیق صندوق‌های اجاره‌ای آسیب دیده در حادثه رخ داده، ۱۶۸ صندوق است. به تعدادی از این صندوق‌ها آسیب رسیده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *