18:22

دختر خانواده که هنوز از جنایت هولناکی که پدر و مادرش رقم زده‌اند شوکه بود، در تحقیقات گفت: من اصلا از قتل‌ها اطلاعی نداشتم. اما تا جایی که می‌دانستم بابک رفتار خوبی با پدر و مادرم نداشت. همیشه آنها را اذیت و به آنها بی‌احترامی می‌کرد. بارها از مادرم شنیده بودم که بابک او را اذیت کرده و احترام سن بالای او را نگه نمی‌داشت.
به گزارش سایت انتخاب، چند روز از افشای قتل هولناک بابک خرمدین، کارگردان و مدرس سینما، به‌دست پدر و مادرش و اعتراف آنها به ۲ قتل دیگر (قتل دختر و دامادشان) می‌گذرد و جامعه همچنان در شوک عمیق این حادثه هولناک و تکان‌دهنده است.
در این میان اما افرادی با اظهارنظرهای جنجالی که بعضا بسیاری از گفته‌هایشان هنوز ثابت نشده، خواسته یا ناخواسته باعث به‌وجود آمدن جوی از اضطراب و نگرانی در جامعه شده و افکار عمومی را با تنش روبه‌رو کرده‌اند که به همین دلیل مرجع رسیدگی‌کننده به پرونده هشدار داده که در صورت اظهارنظرهای بدون سند از سوی افراد درباره این پرونده، با آنها برخورد قضایی و قانونی خواهد شد.
این روزها که همه‌جا صحبت از جنایات هولناکی است که پدر و مادری سالخورده در شهرک اکباتان رقم زده‌اند و در طول ۱۰ سال، پسر، دختر و دامادشان را به قتل رسانده و اجسادشان را مثله کرده‌اند، بازار شایعات نیز در فضای مجازی داغ‌تر از همیشه است و هر روز اظهارنظرهایی تازه و جنجالی درباره این پرونده از سوی افراد مختلف مطرح می‌شود.
از جمله گفته‌های یکی از دوستان آرزو (یکی از مقتولان) مبنی‌ بر این که آرزو توسط پدرش در سنین کودکی مورد تجاوز قرار گرفته بود یا اظهارنظر یکی از بازیگران سینما در اینستاگرام که مدعی شده است پدر بابک خرمدین (متهم به قتل) با همکاری مادر به دختر تجاوز می‌کرده و خبرها حاکی است که دعوای شب قبل از مرگ بابک نیز بر سر تعرض پدر به یکی از دانشجویان دختر مراجعه‌کننده به خانه آنها بوده است.
این بازیگر سینما در حالی چنین اظهارنظری را مطرح کرده که هیچ‌گونه مدرک معتبر یا سندی درخصوص گفته‌اش به دادسرای جنایی تهران ارائه نداده و فقط در حد یک اظهارنظر شخصی در فضای مجازی بوده است.
حال آن که مقام قضایی مرجع اصلی درخصوص انتشار چنین اخباری است و چنانچه موضوعی صحت و سقم آن تأیید نشده، نباید مطرح شود. چرا که جامعه به اندازه کافی در شوک این خبر هولناک است و از سوی دیگر چنانچه هر کس اطلاعات، اظهارنظر، سند یا مدرکی درخصوص این پرونده دارد می‌تواند به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران مراجعه کند و مقام قضایی این اطمینان را داده که تمام اطلاعات به‌صورت محرمانه می‌ماند تا هرچه زودتر ابهامات پرونده برطرف شود.
همچنین به غیر از این اظهارنظرها یک‌سری تصاویر نیز در فضای مجازی منتشر شده که آنها نیز مورد تأیید مقام قضایی قرار نگرفته است.
مقام قضایی براساس اختیاراتی که دارد و با توجه به محرمانه بودن رسیدگی به پرونده، با افرادی که اقدام به اظهارنظرهای غیردقیق و غیرمسئولانه و بدون سند و مدرک در این خصوص کرده‌اند، برخورد خواهد کرد؛ چراکه صحبت کردن و اظهارنظر در این پرونده مستقیما با آبروی افراد سر و کار دارد و باید صحت و سقم آن پیش از انتشار مورد تأیید قرار بگیرد.

تحقیقات تازه
تحقیقات در این پرونده جنجالی همچنان توسط تیم جنایی پایتخت ادامه دارد و در تازه‌ترین اتفاق، فرزندان متهمان در دادسرای جنایی تهران و اداره آگاهی حضور یافتند و درخصوص قتل‌ها از آنها تحقیق شده است. فرزندان متهمان گفته‌اند که میان پدر و مادرشان و بابک خرمدین در داخل خانه رابطه خوبی برقرار نبوده و آنها همیشه با هم درگیری داشته‌اند.
در این میان دختر خانواده که هنوز از جنایت هولناکی که پدر و مادرش رقم زده‌اند شوکه بود، در تحقیقات گفت: من اصلا از قتل‌ها اطلاعی نداشتم. اما تا جایی که می‌دانستم بابک رفتار خوبی با پدر و مادرم نداشت. همیشه آنها را اذیت و به آنها بی‌احترامی می‌کرد. بارها از مادرم شنیده بودم که بابک او را اذیت کرده و احترام سن بالای او را نگه نمی‌داشت.
وی در ادامه گفت: پدر و مادرم کمی حالت‌های عصبی داشتند، بابک هم کمی داشت و البته این عصبی بودن آنها ارثی است اما به این حد نبود که بخواهند چنین جنایات هولناکی را رقم بزنند و من هنوز در شوک این ماجرا هستم.

خواهش می‌کنم با آبروی ما بازی نکنید
وی درخصوص اظهارنظرهای مطرح‌شده در فضای مجازی نیز گفت: من نمی‌دانم افرادی که اظهارنظرهای بی‌مورد می‌کنند چرا به فکر آبروی افراد نیستند. خواهش می‌کنم با آبروی ما بازی نکنید. خواهرم به هیچ عنوان درخصوص این که پدرم او را آزار می‌داده صحبتی با من که خواهرش بودم نکرده بود و من واقعا اطلاعی در این خصوص ندارم. بعید می‌دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد. وی گفت: رابطه خانوادگی ما خوب بود و مشکلی نداشتیم.
او درخصوص ناپدید شدن ناگهانی خواهرش نیز گفت: پدرم ۳ سال قبل به من گفت خواهرم به شیراز رفته و در آنجا ازدواج کرده است. بعد که بیشتر پیگیر شدم گفت به ترکیه رفته است. اما از خواهرم بی‌خبر بودم و چون خیلی نگرانش بودم چند ‌ماه قبل گزارش مفقود شدنش را اعلام کردم. چون تصور می‌کردم در ترکیه بلایی سرش آمده است. اصلا فکر نمی‌کردم پدر و مادرم او را به قتل رسانده‌اند.

1 دیدگاه

  • یکی نیست بگه دیدن براتون ابرویی هم مونده اخه رسوای ملت شدین که!یکم ولش کنن از پدر مادر قاتلش طرفداری هم میکنه!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *