11:39

آماندا لی مور خواننده و ترانه سرای آمریکایی در فصل دوم مجموعه تلویزیونی «دکتر مرگ» در نقش بنیتا الکساندر روزنامه نگار ظاهر می‌شود.
به گزارش ایرنا، ‌مندی مور که نخستین فیلم بلند خود را در سال ۲۰۰۱ با یک نقش صوتی جزئی در فیلم کمدی دکتر دولیتل ۲ ایفا کرد، برای بازی در نقش جیمی سالیوان در فیلم درام رمانتیک پیاده‌روی به‌یادماندنی در سال ۲۰۰۲ شناخته شد.
مور در فصل دوم درام جنایی دکتر مرگ که توسط پاتریک مک مانوس ساخته می‌شود با ادگار رامیرز (پائولو ماچیارینی) همبازی است.
دکتر مرگ با تمرکز بر کریستوفر دانچ جراح مغز و اعصاب که به دلیل مثله کردن دائمی بیمارانش و کشتن دو نفر از آن‌ها بدنام شد ساخته شده است.
نخستین نمایش این مجموعه در Peacock در ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱ انجام و در ژوئیه ۲۰۲۲ برای فصل دوم تمدید شد.
این خواننده و ترانه سرای آمریکایی که با اولین تک آهنگ خود به نام کندی به شهرت رسید تاکنون در فیلم‌هایی چون در جستجوی آزادی، نجات‌یافته، گورخر مسابقه و تاریک‌ترین ذهن‌ها ایفای نقش کر ده است.
مور که برای بازی در نقش ربکا پیرسون در سریال درام خانوادگی این ما هستیم از ان‌بی‌سی نامزد جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن و جایزه‌امی ساعات پربیننده برای بهترین بازیگر نقش اول زن در مجموعه تلویزیونی درام شده صداپیشگی پرنسس راپانزل را در فیلم کمدی موزیکال فانتزی انیمیشن دیزنی گیسو کمند و حضورهای بعدی او در رسانه‌های دیزنی را بر عهده داشت.
او همچنین برنده دو جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین اجرای گروه بازیگران در مجموعه درام شده است.
مور در مجموعه تلویزیونی دکتر مرگ در نقش یک روزنامه‌نگار تحقیقی ظاهر می‌شود.
دکتر مرگ بر اساس پادکستی به همین نام ساخته می‌شود و داستان جراحی را روایت می‌کند که عمداً با چاقوی جراحی خود زندگی بیمارانش را می‌گیرد. یک جراح واقعی تگزاس به نام کریستوفر دانچ در این مجموعه به تصویر کشیده شده است. او در سال ۲۰۱۷ پس از جراحی نزدیک به ۴۰ بیمار که منجر به مجروح و مرگ اکثر آن‌ها شد، در دادگاه به حبس ابد محکوم شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *