وحید آقاپور پس از حادثه روی صحنه می‌رود؟

14:12

با وجود حادثه ای که برای وحید آقاپور، بازیگر نمایش” باغ” رخ داده، اجرای این نمایش ادامه پیدا می کند.
در پی مجروح شدن وحید آقاپور، بازیگر نمایش ” باغ” توسط خفت گیران، حسن معجونی، کارگردان این نمایش درباره وضعیت اجرای این اثر نمایشی به ابسنا گفت: با وجود این حادثه، اجرای نمایش ادامه دارد. در تازه ترین تماسی که با وحید آقاپور داشتم، به او پیشنهاد کردم که امشب من به جای او در نمایش بازی کنم اما وحید نپذیرفت و قرار است خود او روی صحنه برود.
این کارگردان احتمال داد تعویض لباس برای آقاپور دشوار باشد و گفت که برای این مشکل هم راه حلی پیدا خواهند کرد.
وحید آقاپور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها با بازی در نمایش ” باغ” به کارگردانی حسن معجونی در پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب روی صحنه است.
او شامگاه گذشته، ۲۳ خرداد ماه بعد از اجرای این نمایش و در راه بازگشت به خانه، توسط خفت گیران در اتوبان همت از ناحیه دست مجروح شده است.
آقاپور در راه بازگشت به خانه در اتوبان همت متوجه می شود که دو خفت گیر ، فردی را مورد حمله قرار داده اند و برای نجات ان فرد وارد عمل می شود اما خودش نیز توسط خفت گیران مجروح می شود و موتور سیکلتش نیز توسط آنان به سرقت می رود.
حسن معجونی با ابراز تاسف از این حادثه گفت: متاسفانه در چنین مواردی، شهروندان پیش از پلیس برای نجات فرد مضروب وارد عمل می شوند و خودشان نیز همچون وحید آقاپور مورد حمله قرار می گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *