14:41

بانی‌فیلم: خطری که از سر تهیه‌کننده قدیمی گذشت.
محسن شایان‌فر تهیه‌کننده قدیمی که چندی پیش به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان امید تهران بستری شده بود شب گذشته به دلیل بروز عارضه‌ای در ریه دچار مشکل شد.
یکی از بستگان این تهیه‌کننده قدیمی در مشکل پیش آمده برای شایان‌فر می‌گوید:
چندی پیش در پی وخامت اوضاع ریه محسن شایانفر تهیه کننده شریف سینما و تلویزیون مشکلی عجیبی پیش می آید. دکتر معالج وی اعتقاد داشت با مرور زمان یک مشکل بزرگ دیگر هست که به ریه ایشان افزوده شده. پس از بررسی هاي گوناگون پزشکان در می‌یایند که پیش از این ریه آقای شایان‌فر هم به طور جدی آسیب دیده است. ضمن آزمایش‌های گوناگون پزشکی اعلام می‌شود که برای مداوای قلب این تهیه‌کننده، نه قراردادن فنر، نه بالون و نه هیچ کاری جز عمل باز جواب نخواهد داد.
به گفته وی روز ۲۳ شهریور و برای انجام عمل قبل باز تعیین شد. این مهم دو شب پیش اتفاق افتاد و پس از انجام عمل جراحی، پزشکان معالج با پدیده‌ای غیرقابل پیش‌بینی برخورد می‌کنند. با ورود آب به ریه شایان‌فر و عفونی شدن ریه‌ها در شب گذشته و به دلیل وجود خطر بالای آب گرفتگی ریه و عفونت کلی ریه‌ها، این خبر با توجه به خطر “عمل باز ” شب گذشته بسیار شانس را برای موفقیت جراحی و سلامتی پایین می‌آورد. پزشک مربوطه ضمن بازنگری پرونده در یک جمله گفت فقط معجزه امروز شایانفر را به سلامت رهانده است.
بانی‌فیلم برای این هنرمند گرامی آرزوی تندرستی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *