11:58

خسرو معصومی که مدتی است به دنبال گرفتن مجوزی برای ساخت یک فیلم سینمایی جدید است، تاکید می‌کند که رییس سازمان سینمایی باید برای امضای یک پروانه ساخت یا نمایش جرأت کافی داشته باشد و مدیری ترسو نباشد.
این کارگردان سینما در گفت‌وگویی با ایسنا درباره روزهای تازه مدیریتی در سازمان سینمایی و برخی اظهارنظرها از احتمال غالب شدن یک جریان مشخص فکری و فیلمسازی در سینما بیان کرد: به نظرم آقای خزاعی مدیر برجسته‌ای در حوزه سینماست که هم در حوزه مطبوعات کار کرده و هم در سینما تهیه‌کنندگی کرده است. من او را فردی بی‌غرض می‌دانم و با حسن نیت می‌دانم و امیدوارم با حضورش در سازمان سینمایی، سینمای ایران آینده خوبی داشته باشد.
او با اشاره به اینکه «مدیر جدید سینما نگاه خطی به مسائل ندارد و برای رشد سینما و درجا نزدن آن تلاش می‌کند» افزود: نکته مهم در این تغییرات این است که ما باید از مدیر ترسو، بترسیم یعنی مدیری که جرأت ندارد پای یک پروانه ساخت و نمایش را امضا کند و فکر می‌کنم در این موضوع آقای خزاعی تکلیفش روشن باشد.
معصومی که چند سالی است فیلم «خرس» را در محاق توقیف دارد و فیلم جدیدش نیز هنوز پروانه ساخت نگرفته، با تاکید براینکه حرف‌هایش شخصی نیست و جمع حدود چهار هزا ر نفری سینما را هم در نظر دارد، ادامه داد: امیدوارم در این مدتی که آقای خزاعی در سازمان سینمایی است مشکلاتی که ما در این سال‌ها با آن‌ها روبه رو بودیم برطرف شود و بچه‌های سینما به یکدیگر نزدیک شوند. من با شخصیتی که از ایشان می‌شناسم ، می‌دانم به یک چیزهایی اعتقاد دارد که در زندگی شخصی‌اش تاثیرگذار است اما وقتی یک موضوع کلی باشد نگاه صنفی دارد و بعید می‌دانم نگاه خاصی تاثیرگذار باشد.
محمد خزاعی که به تازگی به عنوان شانزدهمین سکاندار سینمای ایران انتخاب شده است، سابقه تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی همچون «به وقت شام»، «امپراتور جهنم»، «قلاده‌های طلا»، «پشت دیوار سکوت»، «برخورد خیلی نزدیک»، «احضار شدگان»، «جعبه موسیقی»، «پشت پرده مه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» و نیز سریال دادِستان به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *