19:03

محمود جعفری، بازیگر قدیمی خاطره جالبی از تزریق واکسن کرونا تعریف کرد.
به گزارش ایسنا، بازیگر سریال در حال پخش «در کنار پروانه‌ها» با حضور در برنامه زنده شبکه دو، خاطره واکسن زدنش در حین بازی در سریال داریوش یاری در شمال کشور را تعریف کرد.
جعفری گفت: تصویربرداری سریال «در کنار پروانه‌ها» در فضای سرسبز مازنداران بود. یک روز به من گفتند ساعت ۶ صبح آفیش سریال «در کنار پروانه ها» هستم و باید سر فیلمبرداری باشم، از طرفی هم قرار بود همان روز همه عوامل سریال، دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کنند. من هم گفتم باید واکسن بزنم؛ بنابراین همان روزی که همگی آفیش سریال بودیم، حوالی ساعت هشت صبح واکسن زدم و زمانی که رسیدم سر صحنه فیلمبرداری، دیدم همه عوامل سرکار بودند! راستش خجالت کشیدم؛ چرا که همه عوامل آن روز اسمشان در لیست واکسن بود اما به خاطر تعهد کاری نرفته بودند واکسن بزنند.
او درباره ورودش به عرصه بازیگری، یادآور شد: من از نوجوانی با جمعی چون عبدالرضا اکبری، پرویز پرستویی، نقی سیدجمالی و مهدی میامی و کریم اکبری مبارکه، همه بچه محل بودیم و جمع شدیم و گروهی تئاتری را تشکیل دادیم. من بچه میدان شوش (پاخط) هستم. کم کم که بزرگتر شدیم وارد دانشکده شدیم و بیشتر هم در زمینه تئاتر فعالیت می کردیم. در حقیقت پس از انقلاب بود که ما به سریال و سینما کشیده شدیم.
بر اساس این گزارش، سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید این روزها ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه از شبکه دو پخش می شود. جعفری در این سریال نقش محمود، پدر لیلا را بازی می کند. پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی و … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
برنامه شبانگاهی «دست در دست» در هفته سه شب جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما به شکل زنده روی آنتن می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *