19:50

کارگردان سرشناس آمریکایی با ساخت ۲ فیلم کوتاه از تیم بسکتبالی که طرفدارش است، حمایت می‌کند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، اسپایک لی کارگردان سرشناس برنده اسکار با ساخت ۲ فیلم کوتاه نشان داد چقدر طرفدار تیم بسکتبال نیویورک نیکس است.
وی که همیشه گفته ۲ عشق در زندگی‌اش دارد که یکی سینما و دیگری بسکتبال است، با ساخت ۲ فیلم کوتاه و بازی در آن برای برنامه افتتاحیه بازی‌های فینال ان‌بی‌ای ۲۰۲۱ وارد عمل شده است.
این فیلم‌ها ۲ دقیقه‌ای هستند و اولین آنها همین هفته در تلویزیون ای‌بی‌سی دقیقاً پیش از گیم اول بازی نهایی روی آنتن می‌رود.
هر گیم بازی فینال در ای‌بی‌سی با یکی از ۴ اپیزود این فیلم که با الهام از میراث ان‌بی‌ای ساخته شده شروع می‌شود. این فیلم‌های کوتاه با استفاده از فیلم‌های بازی‌ها و قهرمانان لیگ‌ها ساخته شده‌اند.
این کارگردان با تاکید بر اینکه برایش افتخاری است تا فیلم‌های افتتاحیه بازی‌های لیگ بسکتبال را ساخته گفت از همه آنهایی که به وی این امکان را دادند تا دو عشقش یعنی سینما و بسکتبال را با هم ترکیب کند تشکر می‌کند.
در بخشی از تیزر اول اسپایک لی در تصویر حضور دارد و می‌گوید از روی صندلی‌های آبی مدیسون اسکاویر گاردن همه ما با هم هستیم و با هر شعارمان فینال را حمایت می‌کنیم.
از سال ۱۹۸۳ تاکنون کمپانی تولید فیلم اسپایک لی بیش از ۳۵ فیلم تهیه کرده است. جدیدترین فیلم وی «۵ هم‌خون» بود که هم توسط خود وی نوشته و کارگردانی شد و هم تهیه‌کننده‌اش بود. او سال ۲۰۱۹ برای «بلک‌ک‌کلنزمن» یا «کوکلاکس کلان سیاه» برنده جایزه اسکار فیلمنامه اقتباسی شد.
لی بیش از ۵۰ سال است که طرفدار ۲ آتشه تیم نیکس است و از سال ۱۹۷۰ در فینال بازی‌های ان‌بی‌ای شرکت کرد.
اسپایک لی به زودی به عنوان رییس هیات داوران جشنواره فیلم کن در این رویداد سینمایی حضور پیدا می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *