بانی‌فیلم: پس از تبرئه کوین اسپیسی از اتهام آزار جنسی در دادگاه، مقدمات بازگشت این بازیگر به بازیگری و ادامه فعالیت‌اش در سینما فراهم شد.
اما در همین گیرودار، پخش مستندی از یکی از شبکه‌های تلویزیونی امریکا، ضمن طرح همان اتهام‌ها، موارد جدیدی را در باره رفتار این بازیگر مطرح شد.
در همین حال، حمایت بازیگران سینما از کوین اسپیسی در روزهای گذشته، تا حدی زیادی تنشی را که پخش آن مستند ایجاد کرده بود، کم کرد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، لیام نیسون و شارون استون دو بازیگر معروف هالیوود، حمایت خود را از بازگشت کوین اسپیسی اعلام کردند؛ او یک نابغه است!
این نظرات پس از طرح بیشتر اتهام‌ها علیه اسپیسی در مستند “اسپیسی بدون پرده” از شبکه 4 توسط نیسون و استون اعلام شد.
لیام نیسون و شارون استون به همراه استیون فرای و اف موری ابراهام این هفته در اعلام حمایت خود از بازگشت کوین اسپیسی به هالیوود پیوستند. نظرات آن‌ها پس از ظهور اتهام‌های جدید علیه اسپیسی در مستند اخیر «اسپیسی بدون پرده» به نمایش درآمد.
لیام نیسون به نشریه تلگراف گفت: «کوین مردی خوب و با شخصیت است، با خبر شدن از اتهامات جدید علیه این بازیگر عمیقاً متاثر کننده است.»
اسپیسی از سال ۲۰۱۷ در هالیوود کار نکرده است، زیرا چند مرد او را به آزار جنسی متهم کردند. اما در سال ۲۰۲۲ یک هیأت منصفه دادگاهی در نیویورک رای داد که او در حمله به بازیگر آنتونی رپ مقصر نبوده است، و در تابستان گذشته هم او در دادگاهی که در لندن برگزار شد، از نه اتهامی که علیه او در مطرح شده بود، تبرئه شد.
در همین حال چند دادخواست دیگر هم علیه او مطرح شده که اسپیسی تمام اتهامات را رد کرده است.
لیام نیسون در این هفته با گفتن اینکه اسپیسی “از بی‌نظیرترین هنرمندان ما در تئاتر و سینماست” در ادامه گفت: «صنعت سینما به او نیاز دارد و بسیار از نبودنش در صحنه، دلتنگ است.»
شارون استون هم گفت: «نمی‌توانم منتظر بازگشت کوین به کار باشم. او یک نابغه، خیلی شکیبا و تا حد ریادی بخشنده است. دانش او درباره صنعت سینما بیشتر از بسیاری از ماست.»
اف موری ابراهام هم دردهمین باره گفت: «به طور قطع به [اسپیس] ضامنت خواهم داد؛ او مرد خوبی است، من با او هستم و بگذاريد كسى كه گناهى نكرده است، نخستين سنگ را بيندازد!»
فرای با نقد مستند پخش شده گفت: «چگونه می‌توان هجوم مستندی را که ادعا‌هایش تایید نشده به [اسپيسي] با هدف از بین بردن حيثيت كارى این بازیگر تایید کرد؟»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *