10:59

حلقه ادبی پنجره پس از ۲ سال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا بعه همت فرهنگسرای اندیشه مجددا راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نخستین ویژه برنامه از سلسله جلسات «حلقه ادبی پنجره» پس از دو سال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا در فرهنگسرای اندیشه فعالیت خود را مجددا از سر می‌گیرد.
حلقه ادبی پنجره یکی از گروه‌های ادبی است که توسط سیدحمیدرضا برقعی شاعر قمی تاسیس شده و فعالیت‌های ادبی متنوعی را انجام می‌دهد. این حلقه ادبی از زمان تاسیس تا به امروز جلسات مستمری را با حضور سیدحمیدرضا برقعی و سیدمحمدجواد شرافت در ۲ شهر قم و تهران برگزار کرده و محفلی برای شعرخوانی شاعران جوان فراهم کرده است.
در این جلسات عموم علاقه‌مندان و شاعران نوقلم می‌توانند اشعار خود در سبک‌های مختلف به ویژه اشعار آیینی را عرضه کرده تا توسط ۲ شاعر حاضر در جلسه نقد و بررسی شود.
همزمان با فراگیری ویروس کرونا و به دلیل رعایت ملاحظات بهداشتی، حلقه ادبی پنجره تعطیل شد اما پس از ۲ سال و با درخواست‌های مستمر علاقه‌مندان و پیگیری فرهنگسرای اندیشه، دور جدید این جلسات در این فرهنگسرا از سرگرفته می‌شود تا علاقه‌مندان و شاعران جوان بتوانند آثار خود را در محفلی بزرگ قرائت کرده و نقد شوند.
نخستین جلسه از دور جدید «حلقه ادبی پنجره» شنبه ۱ مردادماه از ساعت ۱۸ با حضور سیدحمیدرضا برقعی و سیدمحمدجواد شرافت در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. از این روی از شاعران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *