20:15

پیتر دینکلیج به تیم بازیگران پیش‌درآمد «بازی‌های گرسنگی» پیوست.
به گزارش ایرنا از هالیوودریپورتر، بازیگر نقش تیریون لنیستر در سریال بازی تاج و تخت در فیلم موردانتظار تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها نقش کاسکا هایباتم، رئیس آکادمی و خالق بازی‌های گرسنگی، را بازی می‌کند.
این فیلم که اقتباسی از رمان سوزان کالینز است، ۱۷ نوامبر سال ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) در سینماهای جهان اکران خواهد شد.
آخرین قسمت از چهارگانه بازی‌های گرسنگی سال ۲۰۱۵ اکران شد و مجموع درآمد این مجموعه سینمایی را به بیش از ۳ میلیارد دلار رساند. حالا لاینزگیت در نظر دارد با اقتباس جلد جدید رمان‌های کالینز این دنیای ضدآرمانشهری را گسترش دهد.
دینکلیج در بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها در نقش مقابل تام بلایث (جوانی کوریولانوس اسنو) و ریچل زگلر (لوسی گری بیرد) بازی می‌کند.
فرانسیس لورنس که سه فیلم از چهار فیلم بازی‌های گرسنگی از جمله آتش‌سوزی، زاغ مقلد: قسمت اول و زاغ مقلد: قسمت دوم را کارگردانی کرده بود، ساخت این فیلم را عهده‌دار شده و در این راه با نینا جاکوبسن و برد سیمپسون در نقش تهیه کننده همکاری می‌کند. آخرین پیش‌نویس فیلمنامه این کار نیز به قلم مایکل لزلی نوشته شده است.
آخرین قسمت از چهارگانه بازی‌های گرسنگی سال ۲۰۱۵ اکران شد و مجموع درآمد این مجموعه سینمایی را به بیش از ۳ میلیارد دلار رساند
در خلاصه داستان پیش‌درآمد بازی‌های گرسنگی آمده است: کریولانوس اسنو در ۱۸ سالگی و سالها پیش از آن که به رئیس جمهوری مستبد سرزمین پانم تبدیل شود، آخرین روزنه امید برای خانواده‌اش است، خانواده‌ای که زمانی مقام و منزلتی داشتند اما پس از جنگ از عرش به فرش رسیدند. با نزدیک شدن به دهمین سالگرد برگزاری بازی های گرسنگی، اسنوی جوان به عنوان مربی لوسی گری بیرد، نماینده منتخب منطقه فقیرنشین ۱۲، انتخاب می‌شود. وقتی لوسی گری با آواز خواندن در جریان مراسم انتخاب نماینده، توجه همه مردم پانم را به خود جلب می‌کند اسنو به این نتیجه می‌رسد که می‌تواند شانس بردنشان را افزایش دهد. در نهایت همزمان با آن که اسنو و لوسی برای بقا می‌کوشند، روشن می‌شود که چه کسی پرنده آواز خوان است و چه کسی مار.
لورنس با انتشار یک بیانیه درباره انتخاب دینکلیج برای نقش هایباتم گفت: کاسکا هایباتم یکی از قدرتمندترین افراد در زندگی اسنو است. وی به عنوان چهره سخت‌گیر و کینه‌توز بازی‌های گرسنگی، قوانینی را تبیین می‌کند که سرنوشت کریولانوس را رقم می‌زنند. از این که پیتر نقش این کاراکتر را بازی می‌کند، هیجان‌زده‌ام.
دینکلیج به تازگی در فیلم سیرانو ساخته جو رایت ظاهر شد و به زودی فیلم‌های برادران و او پیش من آمد با بازی او اکران خواهند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *