13:58

«جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری به یک جشنواره برزیلی راه پیدا کرد.
به گزارش رسیده، «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در ادامه برنامه نمایش‌های جهانی ‌اش در بخش رقابتی دهمین جشنواره olhar در برزیل به نمایش در می‌آید.
آنا سوزا از مدیران جشنواره بین‌المللی ساندنس ریاست هیات داوران این جشنواره را بر عهده دارد که از ٦ تا ١٤ اکتبر برابر با ١٥ تا ٢٣ مهر برپا می‌شود. این جشنواره سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا به شکل آنلاین برگزار شده بود، اما این دوره که به صورت فیزیکی و با حضور تماشاگران برپا می‌شود؛ دوباره بخش بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را به جشنواره بازگردانده است. «جنایت بی‌ دقت» در بخش نگاه نو با فیلم‌هایی از کشورهای آلمان، آمریکا، آرژانتین، روسیه، ‌برزیل و … رقابت می‌کند.
نسرین میر شب از کمپانی «دریم لب» پخش بین‌المللی «جنایت بی‌دقت» را برعهده دارد. این فیلم محصول «موسسه فرهنگی هنری کارنامه» به تهیه کنندگی نگار اسکندرفر است. «جنایت بی‌دقت» سال گذشته و در جشنواره «ونیز» اولین نمایش بین‌المللی‌اش را تجربه کرد و پس از آن در جشنواره های مختلف روی پرده رفته است.
نگار اسکندرفر امیدوار است که با بهتر شدن شرایط همه‌گیری کرونا در کشور و رونق دوباره سالن‌های سینما، بتوان «جنایت بی‌دقت» را پاییز امسال در ایران به نمایش عموم گذاشت. پخش داخلی فیلم را شرکت نمایش‌گستران در اختیار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *