18:58

سپهر خلجی، عضو شورای عالی خبرگزاری ایرنا، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: حسن روزی‌طلب از آدم‌هایی است که فلزش با تحقیق و پژوهش و رسانه عجین است و ان‌شاءالله به‌زودی سکان روزنامه ایران را به دست می‌گیرد.
به گزارش ایرنا، خلجی نوشته است: بعضی‌ها جنس و فلزشان برای یک کار خاص ساخته شده و وقتی در آن کار قرار می‌گیرند هم کار وزن و تعالی پیدا می‌کند هم خودشان با انگیزه و دلی که به کار می‌دهند، خوش می‌درخشند.
حسن روزی‌طلب از این آدم‌هاست که فلزش با تحقیق و پژوهش و رسانه عجین است و ان‌شاءالله به‌زودی سکان روزنامه ایران را به دست می‌گیرد.
وی افزوده است: در دوره‌ای که با غلبه شبکه‌های اجتماعی روزنامه‌ها اقبال سابق را ندارند، احیای یک مجموعه مطبوعاتی نیازمند تقویت جنبه تحلیلی و اولویت دادن به گزارشگری و روزنامه‌نگاری تحقیقی است که با توجه به سوابق و علائق آقای روزی‌طلب، این چشم‌انداز ان‌شاءالله دست‌یافتنی است.
معاون خبر اسبق ایرنا ادامه داد: برای این برادر عزیز، مجرّب و کاربلد که فرزند شهید و برخاسته از خانواده‌ای شهیدپرور و انقلابی است، آرزوی توفیق می‌کنم. به برادر گرامی جناب آقای دکتر مهدی شفیعی خدا قوت عرض می‌کنم و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم.
«مهدی شفیعی» از بهمن ماه ۹۷ مدیرعاملی موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و مدیرمسئولی این روزنامه را بر عهده دارد.
صاحب امتیاز این روزنامه، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) است.
«ایران » به عنوان روزنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ، اقتصادی صبح کشور از یکم بهمن ماه ۱۳۷۳ تاکنون به صورت بی وقفه و سراسری منتشر شده است و روزنامه دولت به شمار می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *