10:19

بازار موسیقی در دومین هفته از آخرین ماه پاییز شاهد انتشار آثار متنوعی از جمله تک‌آهنگ «حسرت» و «پاییز سال بعد» بود.
به گزارش ایرنا، بازار موسیقی در هفته‌ای که گذشت با اخبار خوشی برای علاقه مندان همراه بود؛ رضا صادقی، خواننده پاپ از انتشار جدیدترین قطعه خود به نام «بمونی برام» خبر داد که ۲۳ آذر منتشر می‌شود.
بابک زرین، آهنگساز در حساب کاربری اینستاگرام خود از انتشار قطعه جدید لالایی با صدای ایرج خواجه امیری و سعید شریعت خبر داد و نوشت: «استاد ایرج، آوازه‌خوانی که مردم خاطرات زیادی با آوازها و تصانیف ایشان داشته و دارند.»
تهیه‌کننده و آهنگساز این اثر بابک زرین و ترانه را معین برزه سروده است.
در سومین و آخرین ماه از پاییز ۱۴۰۰ خبر برگزاری چهارمین جایزه ترانه زنده یاد افشین یدالهی منتشر شد. خانه ترانه با همکاری انتشارات نگاه این جایزه را برگزار می‌کند. دبیرخانه این جشنواره از علاقه‌مندان دعوت کرد آثار خود را تا ۲۱ دی هم‌زمان با زادروز افشین یدالهی به دبیرخانه ارسال کنند.
حسرت، عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در حوزه تک‌آهنگ است که به آهنگسازی بهنام خدارحمی و خوانندگی مسعود مظلوم در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این قطعه با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش‌روی شنوندگان قرار گرفته است.
مسعود مظلوم خواننده سنتی در همکاری با بهنام خدارحمی آهنگ حسرت را در حال و هوایی متفاوت و در ژانر پاپ تلفیقی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد.
ایمان حجت از خوانندگان و آهنگسازان موسیقی پاپ، تازه ترین تک‌آهنگ خود به نام پاییز سال بعد را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.
این تک آهنگ هم اکنون در سامانه های دانلود آثار موسیقایی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
ایمان حجت آهنگساز و خواننده درباره اثر جدید خود گفته بود: این اثر موسیقایی به همراه یک ویدیو کلیپ منتشر و مجوزهای لازم را گرفته است.
سامان آذین هم در هفته گذشته قطعه معبر را در همکاری با هنرمندان بنام عرصه موسیقی روانه بازار کرد. وی علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی این قطعه را انجام داده است و تنظیم و میکس را نیز به پدرام مرندیز سپرد.
آلبوم عاشقانه صبح پاییزی، نخستین آلبوم نوازنده سنتور کشور، امین جهانگیری منتشر شد.
این آلبوم ۲ قطعه بلند در خود دارد که هر کدام روایتگر داستانی هستند و این یکی از ویژگی‌های این آلبوم است. در قسمت‌های کوتاهی از آهنگسازی این مجموعه از ملودی‌های محلی یا ملودی آشنای آهنگسازان با بیانی متفاوت استفاده شد.
نزدیک به ۱۰ دقیقه از این آلبوم با حس و حال موسیقی مناطق جنوب کشور نظیر استان هرمزگان و استان بوشهر آهنگسازی شده و داوود شیرازی، سنتور ویژه‌ای از نظر کیفیت صدا و نگهداشتن کوک برای این آلبوم ساخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *