12:47

«بلیت بهشت – Ticket to Paradise» به کارگردانی «اول پارکر» (Ol Parker) انگلیسی با بازی «جور ج کلونی» و «جولیا رابرتز» در لندن روی پرده می‌رود.
به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، جورج کلونی و جولیا رابرتز برنده‌های اسکار، در فیلم بلیت بهشت که نخستین کمدی عاشقانه‌ آنها که زوجی جدا شده از یکدیگر را به تصویر می‌کشد، بار دیگر روی پرده ‌می‌روند.
براساس اعلام قبلی، این فیلم قرار بود در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ (24 شهریور) در استرالیا، ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ ( 16 شهریور) در انگلیس و در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ (29 مهرماه) در آمریکا توسط یونیورسال پیکچرز اکران شود.
بلیت بهشت درباره زوجی با بازی جولیا رابرتز و جورج کلونی است که مدت‌ها قبل، از یکدیگر جدا شده‌اند و از این ازدواج ناموفق، یک فرزند دختر دارند. وقتی دخترشان (کیتلین دیور) پس از اتمام تحصیلات دانشگاه به جزیره بالی اندونزی سفر می‌کند و در جریان یک رابطه عاشقانه ناگهانی تصمیم می‌گیرد با یکی از اهالی آنجا ازدواج کند، هر یک از آنان جداگانه تصمیم می‌گیرند با یک پرواز خود را به اندونزی برسانند و دخترشان را از این تصمیم عجولانه منصرف کنند، تصمیمی که خودشان ۲۵ سال پیش برای ازدواج با یکدیگر گرفتند.
این زوج قدیمی گریزان از هم، در پرواز به اندونزی به‌طور اتفاقی با یکدیگر هم‌سفر می‌شوند و همین ماجراهای بامزه و عاشقانه‌ای را در پی دارد.
در فیلم کوتاه تبلیغاتی که پیشتر منتشر شده می‌توان شاهد کشمکش و ستیز این پدر و مادر میانسال بود، اما آنچه که این جنجال‌ها را شیرین می‌کند رفتار ضدونقیض آنها است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *