11:27

جمشید جهانزاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن اشاره به ترخیص خود از بیمارستان از آخرین وضعیت فعالیت خود در سینما و تلویزیون گفت.
جمشید جهانزاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل عارضه قلبی و ریوی در بیمارستان بستری شده بود، در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت سلامتی خود توضیح داد: الان شکر خدا بهتر هستم و از بیمارستان مرخص شده‌ام.
وی درباره کم‌کاری خود در سال‌های اخیر هم گفت: بالاخره حجم فعالیت نسبت به گذشت زمان، همواره تغییراتی خواهد داشت و همه چیز مانند دوران جوانی باقی نمی‌ماند، هم انتخاب‌ها دشوارتر می‌شود و هم شدت و نوع کارها تغییر می‌کند. در عین حال هر گاه کاری پیشنهاد شده که به آن علاقمند هم بوده‌ام، آن را پذیرفته‌ام. شرایط ما مثل سابق نیست که هول کار کردن داشته باشیم. از آنجایی که به اندازه کافی مطرح و شناخته شده‌ایم، ترجیح می‌دهیم کارهایی را بپذیریم که آن را دوست هم داشته باشیم و اگر کاری مورد علاقه‌ام نباشم آن را انجام نخواهم داد.
جهانزاده ادامه داد: در حال حاضر به اندازه کافی فعالیت دارم، هر چند مانند دوران جوانی نیست که مدام به‌دنبال هر کاری باشیم اما به اندازه لازم کارهایی را انتخاب می‌کنیم که حال‌مان را هم خوش کند. امروز در چنین وضعیتی هستم.
این بازیگر پیشکسوت درباره بازپخش آثار خود از تلویزیون هم گفت: این اتفاق بالاخره تأثیرگذار است و کمک می‌کند تا اگر عده‌ای برخی کارها را هنوز ندیده‌اند آن‌ها را ببینند. در مجموع این بازپخش‌ها اتفاق مطلوب و خوبی است که به آن علاقمند هستم.
وی درباره واکنش‌های مردم نسبت به نقش‌های غالباً منفی کارنامه خود هم گفت: عده‌ای شاید بازی‌های را ما را ندیده باشند اما آن‌ها که خاطره‌ای از نقش‌های ما دارند غالباً واکنش مثبت و خوبی نسبت به ما نشان می‌دهند.
جهانزاده درباره احوالپرسی مسئولان سینما و تلویزیون در دوران بیماری هم گفت: بالاخره شرایط برای همه یکسان نیست. گاهی مدیران بنده نوعی را حسابی تحویل می‌گیرند اما فرد دیگری را فراموش می‌کنند، و یا بالعکس. بالاخره این‌ها مواردی است که همواره برای همه ما وجود دارد و کمتر در آن استثنایی وجود دارد. مردم اما علاقمند هستند و می‌خواهند در جریان کارهای هنرمندانی که می‌شناسند و برنامه‌هایشان را دنبال می‌کنند، باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *