13:00

همسر جمشید جهان‌زده بازیگر پیشکسوت تئاتر؛ سینما و تلویزیون با اعلام خبر بازگشت این هنرمند به منزل بعد از بستری شدن در بیمارستان و بهتر شدن حال جسمی وی گفت: خوشبختانه طبق گفته پزشکان، عفونت این بازیگر تحت کنترل است و ادامه درمان را در منزل پیگیر هستیم.
به گزارش ایرنا، روز دوشنبه (۱۳ تیر ماه) از قول سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام شد که جمشید جهان‌زاده از چند روز قبل به دلیل مشکل قلبی و ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید لواسانی تهران بستری شد.
عفونت موجود تحت کنترل درآمد و با بهبود نسبی وضعیت جمشید جهان‌زاده با تشخیص پزشک متخصص، وی برای طی کردن روند درمان به منزل منتقل شده است
در این ارتباط و برای پیگیری وضع جسمی این بازیگر کهنه‌کار تئاتر، سینما و تلویزیون با فرزانه نشاط‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون و همسر جمشید جهان‌زاده گفت‌وگو کردیم.
نشاط‌خواه در گفت‌وگو با ایرنا از مرخص شدن این هنرمند از بیمارستان و طی کردن ادامه روند درمان در منزل خبر داد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش پزشکان عفونت موجود تحت کنترل درآمد و با بهبود نسبی وضعیت وی با تشخیص پزشک متخصص، آقای جهان زاده برای طی کردن روند درمان به منزل منتقل شده است. همچینن پزشکان ویزیت وی را توسط متخصص اورولوژی توصیه کردند.
نشاط‌حواه در پایان تاکید : خوشبختانه حال همسرم بسیار بهتر است اما طبق توصیه‌های پزشک تمامی مراحل درمان در منزل و بعد تحت نظر متخصصان معرفی شده ادامه پیدا خواهد کرد.

جمشید جهان‌زاده متولد ۱۳۳۰ در گچساران است. جهان‌زاده با بازی در فیلم سینمایی «گودال» وارد سینما شد و پس از آن در آثار سینمایی زیادی مثل ملی و راه‌های نرفته‌اش، سرقت بی‌نقص، تابو، یوسف هور، دوازده صندلی، خاک و آتش، هملت، شازده کوچولوی دانمارک، ارابه مرگ، رقص شیطان، علی و دنی، آشوبگران، فریاد، تارهای نامرئی، یورش، ارابة مرگ، در سرزمینی دیگر، طوفان، قانون، خط آتش، افسانه دو خواهر، جنگ نفت‌کش‌ها، عبور از تله و سرزمین آرزوها بازی کرد.
او در سریال‌های بسیاری هم ایفای نقش کرده که در آن میان می‌توان به سریال‌های برنا، مرز خوشبختی، معمای شاه، زخم، چمدان، بال‌های خیس، بچه‌های بهشت، عملیات ۱۲۵، سال‌های مشروطه، نردبام آسمان، گل بارون‌زده، فرار بزرگ، چشم‌های آبی زهرا، چشم به راه و دشمن مردم اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *