10:04

جشنواره مشترک تولیدات سینمایی و تلویزیونی کشورهای عرب زبان، تحت نظارت اتحادیه عرب از چهارم تا سیزدهم ماه نوامبر برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، اتحادیه عرب با همراهی اتحادیه عمومی هنرمندان عرب زبان و نیز مرکز فیلم مغرب، این جشنواره را با نام «جشنواره بین‌المللی سینمایی و تلویزیونی طنجه» برپا خواهد کرد.
یوسف العمیری، مسئول جشنواره طنجه درباره ضرورت تشکیل این جشنواره گفته است که زمان آن فرا رسیده بود تا با تشکیل یک جشنواره سینمایی و تلویزیونی زمینه همکاری هنرمندان و تولیدکنندگان عرب زبان با یکدیگر و نیز در سطح بین‌الملل فراهم شود.
او تاکید کرده است با این اتفاق فرهنگ سینمای عرب زبان اشاعه پیدا کرده و تولیدات تلویزیونی و سینمایی جهان عرب پیشرفت خواهند کرد.
العمیری درباره شرایطی که این جشنواره عربی برای شرکت کنندگان فراهم می کند، توضیح داده است که در این جشنواره فعالان حوزه صوت و تصویر می ‌توانند ارتباط مستقیمی با یکدیگر داشته باشند. همچنین در خلال جشنواره و از طریق مجمعی که در آن برپا می‌شود، تولیدکنندگان محصولات صوت و تصویر می‌توانند برای محصولات خود شرکای جدید پیدا کرده و یا تولیدات هنری‌شان را از این طریق به فروش برسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *