14:06

جشنواره فیلم تورنتو که از هشتم سپتامبر آغاز به کار کرده بود شب گذشته (۱۸ سپتامبر/ ۲۷ شهریور) با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
به گزارش ایرنا به نقل از ددلاین هالیوود، جایزه منتخب مردم در جشنوار فیلم تورنتو به خانواده فبلمن – The Fabelmans به کارگردانی استیون اسپیلبرگ رسید.
درام دوره بلوغ فبلمنز یا خانواده فبلمن بر اساس فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی اسپیلبرگ و تونی کوشنر ساخته شده و نیمه‌زندگی‌نامه‌ای درباره سمی فبلمن فیلم‌ساز جوان مشتاق است.
این فیلم که گابریل لابل، میشل ویلئامز، پل دینو، ست روگن و جاد هیرش در آن ایفای نقش می‌کنند، به خاطرات والدین اسپیلبرگ، لی آدلر و آرنولد اسپیلبرگ اختصاص داده شده است.
خانواده فبلمن پس از جشنواره تورنتو، قرار است پس از اکران محدودی در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲، در ۲۳ نوامبر از طریق یونیورسال پیکچرز اکران شود.
این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و در زمینه بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه ستایش شد.
اسپیلبرگ گفته بیش از همه خوشحال است که خانواده فبلمن را به تورنتو آورده است.
او می‌گوید فبلمنز، شخصی‌ترین فیلمی است که تا به حال ساخته و از آن استقبال گرمی شد.
پس از فبلمنز، زن‌ها صحبت می‌کنند – Women Talking به کارگردانی سارا پولی – Sarah Polley و فصل دوم قسمت دوم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز – Glass Onion: A Knives Out Mystery ساخته ریان جانسون – Rian Johnsonمنتخبان جشنواره از نگاه مردم بود.
جایزه بخش مستند جشنواره نیز به فیلم یخ سیاه – Black Ice به کارگردانی اوبرت دیویس- Hubert Davis و جایزه جنون نیمه شب – Choice Midnight Madness Award به داستان‌ آل یانکوویچ – The Al Yankovic Story ساخته اریک اپل – Eric Appel رسید.
در بخش مستند، فیلم پرل – Pearl به کارگردانی تی وست – Ti West و سیاه شدن – The Blackening ساخته تیم ستوری – Tim Story و در بخش جایزه جنون نیمه شب هم مایا و موج – Maya and the Wave اثر استفانی جونز – Stephanie Johnes و ۷۵۲ یک شماره نیست – ۷۵۲ Is Not a Number d ساخته بابک پیامی جایگاه‌های بعدی را از آن خود کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *