10:02

با گذشت نزدیک به یک هفته از حادثه تیراندازی و مرگ فیلمبردار فیلم سینمایی «زنگار»، پلیس منطقه سانتافه به موارد جدیدی در این پرونده رسیده است.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از vicenews، پلیس می‌گوید پس از تیراندازی توسط الک بالدوین، گلوله‌های واقعی بیشتری را در صخنه فیلمبرداری پیدا کرده است.
این خبرها را آدان مندوزاکلانتر شهر سانتافه در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز چهارشنبه برگزار شد عنوان کرد. او گفت که پلیس سه اسلحه و صدها گلوله، مشقی و واقعی را از لوکیشن فیلم «زنگار» کشف کرده است. از جمله شواهد جمع‌آوری‌ شده، یک هفت‌تیر کلت کالیبر۴۵ است که الک بالدوین بازیگر سینما توسط شلیک با آن هالینا هاچینز فیلمبردار را کشت و جوئل سوزا کارگردان را هم مجروح کرد.
تهیه‌کنندگان «زنگار» اوایل این هفته به اعضای گروه فیلمبرداری گفتند که تولید این فیلم حداقل تا پایان تحقیقات پلیس متوقف خواهد شد.
کلانتر سانتافه همچنین گفته که مقامات پلیس با سه نفر که قبل از مرگ هاچینز سلاح مورد استفاده در حادثه را در دست داشتند، حرف زده است؛ این سه نفر الک بالدوین، دیوید هالز دستیار کارگردان و هانا گوتیرز-رید هستند.
وی گفت که همه افراد به طور کامل با تحقیقات همکاری می‌کنند.
کلانتر سانتافه افزود: «مقامات دو سلاح دیگر از جمله یک هفت تیر پلاستیکی و یک کلت کالیبر۴۵ را پیدا کرده‌اند که باید مورد آزمایش قرار گیرد.»
پلیس همچنین لباس و تقریباً ۵۰۰ گلوله که شامل ترکیبی از گلوله‌های خالی، مشقی، و به گمان مقامات، گلوله‌های واقعی بودند را کشف کردند.
مندوزا گفت: «می‌خواهیم مشخص شود که گلوله‌های واقعی چگونه و چرا به محل فیلمبرداری رسیده‌اند.»
مندوزا و کارمک آلتویز یکی از اعضای پلیس که مسئول این پرونده است گفتند که هنوز در مرجله اول تحقیقات هستند و برای تعیین اینکه آیا اتهامات جنایی تشکیل خواهد شد یا خیر، زود است.
در روزهای پس از مرگ غم‌انگیز هاچینز، جزئیات نگران‌کننده‌تری درباره این حادثه و نحوه برخورد با اهضای گروه سازنده حاضر در صحنه فیلمبرداری منتشر شده است.
به گزارش لس آنجلس تایمز، تنها چند ساعت قبل از فیلمبرداری، شش دستیار فیلمبردار همکاری‌شان را با این پروژه قطع کردند..
سه نفر از عوامل فیلم هم به لس آنجلس تایمز گفتند که در طول تولید، چندین گلوله واقعی شلیک شده است، از جمله بدل بالدوین که به طور تصادفی دو گلوله شلیک کرد.
یکی از دیگر از عوامل فیلم به لس‌آنجلس به تایمز گفت: «هیچ جلسه ایمنی برگزار نشد. هیچ اطمینانی وجود نداشت که دوباره تکرار نشود. تنها کاری که آنها می‌خواستند انجام دهند این بود که عجله کنند، عجله کنند، عجله کنند.»
شرکت سازنده «زنگار» روز سه شنبه به شبکه سی‌ان‌ان گفت که دیوید هالز دستیار کارگردان، پیش از این در سال ۲۰۱۹پس از شلیک تصادفی سلاح، از پروژه سینمایی «مسیر آزادی» اخراج شده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *