جایزه بهترین فیلمبرداری بالیوود 2021

17:23

تورج اصلانى مدیر فیلمبرداری فيلم سينمايى «مالیخولیا» جایزه بهترین فیلمبرداری دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» 2021 در کشور هندوستان را از آن خود کرد.
به گزارش رسیده، فيلم سينمايى «مالیخولیا» به كارگردانى مرتضی آتش ‌زمزم، با فیلمبرداری حسن اصلانی و مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانى در بخش رقابتی دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» در کشور هندوستان روی پرده رفت و جایزه بهترین فیلمبرداری و لوح تقدیر این رویداد معتبر سینمایی به تورج اصلانى سینماگر خلاق و نوگرای ایرانی اهدا شد.
اعضای هیات داوران دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» عبارت بودند از: «آشوک رین» کارگردان و منتقد سینما از هندوستان ـ رئیس هیئت داوران، دکتر «آشوک میشرا» فیلمنامه‌نویس و استاد دانشگاه از هندوستان«، «آمیت رای» کارگردان از هندوستان، «توقیر احمد» بازیگر و کارگردان از بنگلادش و خانم «ماریان بورگو» بازیگر از کشور فرانسه.
دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» در بخش‌های مختلف رقابتی و غیرقابتی و با ارزیابی آثار سینمایی، مستند، کوتاه، فیلمنامه، موزیک ویدیو، فیلم‌های هندی و … از سینماگران کشورهای جهان در روزهای 21 تا 23 آبان ماه امسال (12 تا 14 نوامبر 2021) به صورت آنلاین در شهر بمبئی در کشور هندوستان برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *