11:49

فیلم کوتاه «باغی در شوره‌زار» از اسپانیا جایزه گرفت.
به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «باغی در شوره‌زار» ساخته قصیده گلمکانی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جشنواره اسپانیایی «Ahora es Corto» شد.
«باغی در شوره‌زار» که در روسیه و ایران فیلمبرداری شده است، داستان زنی را روایت می‌کند که پس از سال‌ها زندگی مشترک، تصمیم به ترک همسرش می‌گیرد. این فیلم که تا به امروز به بیش از سی جشنواره جهانی راه یافته، این بار تندیس بهترین فیلم همراه با جایزه نقدی را از «Ahora es Corto» دریافت کرده است.
سیما بورگین و رضا کیانیان بازیگران اصلی «باغی در شوره‌زار» هستند و دیگر عوامل این فیلم ۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه‌ای عبارتند از بازیگران: آنژلیکا گرازیموا، استفانیا والیوا، صبا محمدی، سارینا مقدم، صداپیشه: پریچهر شیبانی، انتخاب بازیگر کودک: اشکان خطیبی، فیلمنامه: قصیده گلمکانی، دیوید ام. لورنز، مشاور فیلمنامه: مجید موثقی، مدیر فیلم‌برداری: دیوید ام. لورنز، فیلمبردار: مرتضی سبحانی، دستیاران فیلمبرداری: ستار گودرزی، محمدرضا بادامچی، موسیقی و صدا: یونس اسکندری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نگار جنیدی، مدیر تولید: صبا محمدرضایی، مدیر تدارکات: آرتم اوسیپنکو، مسئل هماهنگی: زولفیه کامالوا، گرافیست: حسین خیراندیش، مترجم هم‌زمان: آناستاسیا تیمانوا، طراح صحنه و لباس: قصیده گلمکانی، تهیه‌کنندگان: قصیده گلمکانی، تام پالمن.
پنجمین جشنواره «Ahora es Corto» از سوم تا یازدهم سپتامبر ۲۰۲۱ برابر با ۱۲ تا ۲۰ شهریور به صورت فیزیکی در منطقه اندلسی در اسپانیا برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *