16:30

لیست کامل برندگان جایزه امی روزانه ۲۰۲۱ اعلام شد و یک جایزه نیز به لری کینگ مجری مشهور و فقید تلویزیون تعلق گرفت.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، شب پیش مراسم اهدای جوایز سالانه امی روزانه برگزار شد و شماری از جوایز ۲۰۲۱ این رویداد برندگان خود را شناختند.
از برندگان این جوایز لری کینگ مجری فقید تلویزیون آمریکا بود.
در عین حال کلی کلارکسون برای برنامه خود برنده بهترین برنامه گفت‌وگو محور با موضوع سرگرمی شد و سریال «جنرال هاسپیتال» نیز برنده جایزه درام روازنه شد.

بازیگر اصلی این سریال یعنی موریس بینارد و مکس گیل دیگر بازیگر این سریال هم جایزه بهترین بازیگر مرد و بازیگر نقش مکمل را دریافت کردند. این سریال همچنین جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه سریال درام را هم از آن خود کرد.
لری کینگ به عنوان بهترین میزبان برنامه‌های گفت‌وگو محور با موضوع آموزنده برای برنامه سریالی «لری کینک حالا» این جایزه را برد. دو پسر وی از سوی او جایزه پدرشان را دریافت کردند.
کینگ که در طول شش دهه فعالیت، با بسیاری از مشهورترین شخصیت‌ها و سیاستمداران جهان از جمله با همه روسای جمهور آمریکا از جرالد فورد تا باراک اوباما مصاحبه کرده بود، بهمن پیش در ۸۷ سالگی درگذشت.
جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی هم به ژاکلین مکینس وود برای سریال «قوی و زیبا» اهدا شد و مرالا آدامز برای بازی در سریال «جوان و خستگی‌ناپذیر» بهترین بازیگر زن نقش مکمل خوانده شد.
«سسمی استریت» از شبکه اچ‌بی‌او نیز جایزه بهترین تیم تکنیکی را از آن خود کرد.
در مراسم دیشب ۴۰ جایزه از جوایز امی روزانه برندگان خود را شناختند و ۲۸ ژوئن نیز برندگان جوایز برنامه‌های کودکان، انیمیشن و برنامه‌های سبک زندگی معرفی می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *