16:29

پس از قطعی شدن نمایش ۳ فیلم جدید در کنار تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی و سعید سهیلی به نظر می‌رسد با تغییر رنگ پرده نقره‌ای رونق نیز به سینماها بازگردد.

به گزارش ایرنا، به نظر می‌رسد با سرعت گرفتن واکسیناسیون در ایران حالا برخی مشاغل در حال بازگشت به فعالیت قبلی خود هستند و سینما نیز به عنوان یکی از سرگرمی‌ها با نمایش فیلم های جدید و کنجکاوی برانگیز به روزهای رونق خود نزدیک می‌شود.

حالا پس از قطعی شدن نمایش فیلم سینمایی قهرمان ساخته اصغر فرهادی که به نظر می‌رسد از جمله آثار پرمخاطب سینما در همین شرایط کرونایی باشد و البته در کنار آن، کمدی گشت ۳ با سابقه استقبال مخاطبان از قسمت‌های اول و دوم این فیلم، امید رونق به گیشه سینماها  بیشتر شده است.

اما در جدیدترین خبرها و در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش اکران سه فیلم مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی و رمانتیسم عماد و طوبا کاری از کاوه صباغ زاده از تاریخ ۱۲ آبان و جنایت بی دقت ساخته شهرام مکری از هفته اول آذرماه موافقت شد.

تغییر رنگ پرده نقره‌ای با نمایش ۳ فیلم جدید

طبق اعلام قبلی نیز فیلم سینمایی قهرمان و گشت ۳ نیز از ۵ آبان نمایش خود را آغاز خواهد کرد که نوید آبان ماه پررونقی در سینماهای سراسر کشور را می‌دهد.

البته در کنار این آثار فیلم پرمخاطب دینامیت ساخته مسعود اطیابی نیز به گفته تهیه کننده آن قرار است تا پایان امسال نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور ادامه دهد و با توجه به استقبال خوب مخاطبان سینما از این فیلم حالا بار دیگر و بعد از تقریبا ۲ سال، دوباره قرار گرفتن در صدر جدول پرفروش های سینما رقابتی ایجاد خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *