19:25

کار ساخت اولین دنیای ابرقهرمانی محصول کشور ترکیه به زودی آغاز می‌شود.
به گزارش ایرنا از ورایتی، شرکت فیلمسازی تی ورلد اینترتیمنت ترکیه از پایان ماه ژوئیه (تیر- مرداد ۱۴۰۱) کار ساخت اولین دنیای ابرقهرمانی ترک را با نام دنیای سینمایی تی ورلد آغاز می‌کند.
کرم چاکراغلو، مراد شنوی و حمید کوشکون این پروژه را کارگردانی می‌کنند و بابی راث، از عوامل سریال ماموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D.) و گمشده (Lost)، سرپرست کارگردانان خواهد بود.
دنیای سینمایی تی ورلد شامل ابرقهرمانانی الهام گرفته از فرهنگ‌های متنوع بوده و چهار فصل و ۲۶ قسمت خواهد داشت. این دنیای سینمایی که ماجراهای آن در زمان حال اتفاق می‌افتد، از تمدن شرقی و دوران طلایی علم آن الهام می گیرد و در آن ۳۵ ابرقهرمان فانی از آخرین فناوری‌های روز و خرد باستانی برای غلبه بر چالش‌های جهانی از جمله مشکلات زیست محیطی، جنگ، همه گیری و ضدقهرمان‌های دنیای خود استفاده می‌کنند.
در اولین فصل سریال تی ورلد، ۶ ابرقهرمان از جمله آلتای (Altay) به همراه چهار شخصیت شرور به مخاطبان معرفی خواهند شد.
تمام فصل های این سریال ژانویه سال ۲۰۲۳ (دی- بهمن ۱۴۰۱) روی پلتفرم ویدئو به درخواست تی آر تی دیجیتال در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
تهیه کنندگان این پروژه برنامه‌های بلندمدتی داشته و در نظر دارند دنیای سینمایی تی ورلد را با چند سریال، فیلم، بازی ویدئویی و رمان گرافیکی گسترش دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *