19:13

پروژه‌ی ساخت یک فیلم سینمایی به دلیل گزارش‌هایی از رفتار نامناسب «بیل موری» بازیگر نامزد اسکار متوقف شد.
به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، تولید فیلم «فانی‌ بودن» محصول کمپانی سرچ‌لایت با بازی «بیل موری» متوقف شده و متعاقباً نامه‌ای برای بازیگران و عوامل این ارسال شده که در آن آمده است: «ما از شکایتی مطلع شدیم و بلافاصله آن را بررسی کردیم. پس از بررسی شرایط، تصمیم گرفته شد که تولید در حال حاضر ادامه پیدا نکند.»
در این نامه به طور صریح از «بیل موری» نام برده نشده است، با این حال ددلاین و پس از آن نیویورک تایمز به نام «موری» اشاره و عنوان کرده‌اند که فیلم به دلیل آنچه که فقط به عنوان «رفتار نامناسب» توصیف شده، تعطیل شده است اما اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.
فیلم سینمایی «فانی بودن» اقتباسی از کتاب «فانی بودن: پزشکی و آنچه در پایان مهم است» و کاوشی غیرداستانی در مورد مرگ و مُردن به روایت یک جراح به نام «آتول گاواند» است که توسط عزیر انصاری نوشته و کارگردانی شده است. انصاری همچنین در این فیلم در کنار «بیل موری» و «ست روگن» بازی می‌کند.
هنوز مشخص نیست فیلمبرداری این فیلم تا چه زمانی متوقف خواهد شد اما کمپانی سرچ لایت ابراز امیدواری کرده ساخت این فیلم به زودی از سر گرفته شود.
«بیل موری» بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی است که برای ایفای نقش‌های گوناگون در برنامه تلویزیونی «پخش زنده شنبه شب» موفق به کسب جایزه امی شده و جایزه آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا) وگلدن گلوب را در نیز در کارنامه دارد. او در سال ۲۰۰۳ برای نقش‌آفرینی در فیلم «گمشده در ترجمه» ساخته «سوفیا کاپولا» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *