16:21

کارگردان نمایش «خانواده آقای هاشمی» که در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته بود اعلام کرد کار این نمایش با ۲۰ اجرا به پایان رسید زیرا ادامه اجرا در شرایط کرونایی موجود میسر نبود.
هادی عامل کارگردان نمایش «خانواده آقای هاشمی» نوشته علی عامل هاشمی پیش از شروع موج پنجم شیوع ویروس کرونا در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته بود، درباره اینکه آیا قصد ادامه اجرای عمومی این اثر وجود دارد یا نه، به مهر گفت: ما قبل از نوروز ۱۴۰۰ درگیر تولید و تمرین نمایش «خانواده آقای هاشمی» بودیم زیرا قرار بود اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ این نمایش را روی صحنه ببرم که به دلیل شرایط کرونایی زمان آغاز اجرای عمومی اثر به تعویق افتاد.
وی با اشاره به آغاز اجرای عمومی «خانواده آقای هاشمی» از اواخر خرداد ۱۴۰۰، یادآور شد: ما حدود ۲۰ شب اجرا داشتیم که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود ولی با تعطیلی‌های موج پنجم شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم و اجرا متوقف شد.
عامل با بیان اینکه قرار بود نمایش «خانواده آقای هاشمی» ۶۰ اجرا داشته باشد، اظهار کرد: ما چندی پیش دکور نمایش را که دکوری حجیم و پر هزینه بود جمع کردیم زیرا با این شرایط کرونایی وضعیت ادامه اجراهای عمومی نمایش مشخص نبود.
کارگردان نمایش «خانواده آقای هاشمی» تأکید کرد: وضعیت تعطیلی‌های کرونایی و شرایط موجود اجازه برنامه‌ریزی برای ادامه اجرا را نمی‌داد ضمن اینکه در ماه‌های محرم و صفر هم امکان اجرای این نمایش وجود نداشت. همچنین بازیگران نمایش تعهدات دیگری نیز برای حضور در پروژه‌های تصویری داشتند.
وی در پایان سخنان خود درباره برنامه‌ریزی خود برای اجرای اثری در نیمه دوم سال ۱۴۰۰، توضیح داد: در ۶ ماهه دوم سال نوبت اجرا در مجموعه تئاتر شهر را دارم و اگر شرایط کرونایی اجازه دهد قصد دارم نمایش «عجب گرفتاری شدیم» را که توسط هومن حسین زاده ترجمه شده و اثری کمدی است، روی صحنه ببرم.
نمایش کمدی «خانواده آقای هاشمی» با بازی مسعود حجازی مهر، هادی عامل، فهیمه باروتچی، علی عامل هاشمی، بهادر اورعی، سینا رازقی، سالار دریاموج، فرشته قاسم‌پور و یاسمن رضازاده به صحنه رفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *