14:10

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با دستور رئیس جمهور برای ادامه اجرای برنامه های هنری در مجموعه سعدآباد با توجه به تردد روسای کشورهای خارجی در هفته گذشته توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت اظهار کرد: در حال حاضر ما اجراهایی در محوطه سعدآباد داریم که در هفته های قبل به دلیل تعدد تردد روسای کشورهای خارجی و برنامه هایی که داشتند، بعضا در برخی شب‌ها دچار تعطیلی می‌شد.
وی تصریح کرد: این نکته را به رئیس جمهور عرض کردم ایشان دستور دادند که اولویت با برنامه ای است که مردم بلیت آن را خریده‌اند و چند هزار نفر هر شب با ذوق و شوق به سعد آباد می‌آیند، بنابراین دستور دادند برنامه ها را طوری تنظیم کنید که حتی یک مورد هم موجب تعطیلی برنامه هنری نشود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: به همین دلیل هفته گذشته که یکی از روسای کشورها در تهران بود این مشکل که پیش آمد بلافاصله با همکاری دفتر آقای رئیس جمهور ساعات کار و ملاقات ها را به نحوی تغییر دادند که برنامه بدون حاشیه اجرا شد و مردم هم برنامه شان لغو نشد و همه چندهزار نفر نیز در سعد آباد برنامه را تماشا کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *