20:56

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینما طی بیانیه‌ای از شرایط بد سینماها در دو سال گذشته گفت و اینکه شورای صنفی با همه سختی‌ها پای سینما ایستاده است.
به گزارش روابط عمومی انجمن، انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران طی بیانیه‌ای در پی رونق گرفتن دوباره سینماها از «شورای صنفی نمایش» قدردانی کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
«انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران مراتب قدردانی و تشکر خود را از تک تک اعضای شورای صنفی نمایش، علی‌الخصوص دبیر محترم آن جناب آقای مرتضی شایسته، به خاطر به وجود آوردن شرایط رونق سینما اعلام می‌دارد.
بی هیچ تردیدی رونق دوباره سینما و استقبال مردم از فیلم‌ها ماحصل درایت شورای صنفی نمایش در تلاش، برنامه‌ریزی، چینش فیلم‌ها، رایزنی با مالکان فیلم‌ها و صاحبان سالن‌های سینما، اولویت گذاری حفظ جان شهروندان در کنار تماشای فیلم و به وجود آوردن شرایط مناسب سالن‌ها با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی است.
سینمای ایران در دو سال گذشته در بدترین شرایط ممکن قرار داشت و تهیه کنندگان حرفه‌ای سینما شاهد بودند که شورای صنفی در سخت‌ترین شرایط با وجود بی مهری‌های فراوانی که به سینما، سینماگران، سالن‌های سینما و فیلم دیدن در سینما شد، پای سینما ایستاد تا به امروز که شاهد رونق و به ثمر نشستن تلاش‌های شورا هستیم.
امیدواریم حالا که سینمای ایران مسیر سخت تعطیلی‌ها را پشت سر گذاشته، همگی با حمایت همه جانبه خود از سینما در جهت تقویت نمایش فیلم در سالن‌های سینما گام برداریم.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *