محمدحسین لطیفی به بانی‌فیلم گفت؛

18:57

کارگردان «توفیق اجباری» اعلام کرد که این روزها درگیر پیش تولید اولیه فیلم سینمایی جدیدش است و تمایلی به ساخت نسخه سریال این فیلم سینمایی ندارد.
محمدحسین لطیفی در همین زمینه به بانی‌فیلم گفت از مدت‌ها قبل و در زمان حیات زنده‌یاد سیدکمال طباطبایی صحبت‌هایی مبنی بر ساخت قسمت دوم «توفیق اجباری» با حضور بازیگران اصلی فیلم شده بود، اما این صحبت‌ها هیچگاه به مرحله قطعی نرسید و بعد از فوت تهیه‌کننده محترم پروژه تولید آن نیز به طور کامل منتفی شد. در حال حاضر که اخباری درباره ساخت نسخه سریال این فیلم سینمایی برای یکی از پلتفرم‌ها از زبان نویسنده آن منتشر شده باید اعلام کنم در شرایط کنونی کشور و دغدغه‌های مردم که با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند پرداختن به زندگی و حواشی زندگی یک استار در یک اثر سینمایی دغدغه من نیست و تمایل چندانی به ساخت این پروژه ندارم و این روزها مشغول پیش تولید فیلم جدیدم هستم.
«توفیق اجباری» در سال 1386 با بازی بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، رضا عطاران، باران کوثری، نیوشا ضیغمی، مجید یاسر، نعیمه نظام‌دوست و… در سینماها به نمایش عمومی درآمد و در گیشه نیز از فروش قابل توجهی برخوردار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *