16:39

آیین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه امروز (دوشنبه ۳ مرداد ماه ۱۴۰۱) در سالن اجتماعات صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور مدیران رسانه‌های برتر، خبرنگاران برتر و اصحاب رسانه برگزار شد و از شبکه پنج سیما به عنوان رتبه اول در میان شبکه های تلویزیونی سیما تقدیر شد.
به گزارش رسیده، این شبکه با برنامه‌هایی نظیر: همکار من، گزینه، این خانه را نسیمی خوش تر است، دانش آینده، ما ایرانی ها، افق روشن، نبوغ ایرانی، شوق خدمت، به توان چهل، سلام تهران، شهر برگ و تهران ۲۰، کارآفرینان جوان، رمز موفقیت، باور و… در این جشنواره حضور یافت.
ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از «رسانه‌های برتر»، «افراد با عملکرد برتر» و «آثار برتر» در ترویج فناوری نانو می‌کند.
این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی را در شش بخش صدا، سیما، خبرگزاری و پایگاه خبری، روزنامه، عکس و شبکه‌های اجتماعی دریافت کرد. علاوه بر رسانه‌های عمومی، آثار در دو بخش رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به این جشنواره ارسال و توسط داوران بررسی شده است.
فراخوان این جشنواره از اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شد و شرکت‌کنندگان تا ۲۰ خرداد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را داشتند. در جشنواره امسال بیش از ۳۰۰ اثر در سه بخش رسانه‌های عمومی، رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال شد و توسط داوران جشنواره بررسی و در نهایت آثار برتر انتخاب شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *