11:19

معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا و شرکت «توسن سیستم شرق» (تسکو) با هدف همکاری در مسیر توسعه مصرف محتوای داخلی، تفاهم‌نامه همکاری غیرانحصاری منعقد کردند.
به گزارش روابط عمومی ساترا، معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا و شرکت «توسن سیستم شرق» (تسکو) با هدف همکاری در مسیر توسعه مصرف محتوای داخلی و بهره‌برداری از دستگاه گیرنده اندروید باکس با هم‌افزایی رسانه‎های صنعت صوت و تصویر کشور تفاهم‌نامه همکاری غیرانحصاری منعقد کردند.
این مراسم با حضور سیدحسین مسیح‌پور معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا و جمال جعفری مدیرعامل شركت «توسن سیستم شرق»، در سازمان ساترا برگزار شد.
ساترا در راستای ایفای نقش تنظیم‌گری خود و با توجه به گسترش روزافزون شبکه صنعت صوت و تصویر و اهمیت فراوان سامان‌بخشی و تسهیل خدمات به فعالان و ذی‌نفعان مرتبط با این حوزه اقدامات متعددی در قالب بسته‌های سیاستی و تسهیلاتی در جهت حمایت و ایجاد جریان پایدار درآمدی در دست اجرا دارد که از جمله آن ایجاد ابزارهایی با هدف ایجاد دسترسی سریع‌تر برای کاربران به محتوای رسانه‌هاست.
از جمله مهم‌ترین اقدامات در راستای این همکاری متقابل، تسهیل در دسترسی سریع و راحت مخاطبان به محتوا روی پلتفرم‌های مختلف از طریق تجمیع تمامی رسانه‌های داخلی دارای مجوز کشور در قالب ویترین است.
تسکو نیز متعهد است نسبت به مواردی از جمله ایجاد پوشه دسترسی به رسانه‌های دارای مجوز ساترا در قالب ویترین رسانه‌های داخلی همراه با درج نشان‌های تجاری، همکاری در ارائه زیرساخت ذخیره‌سازی محتوا و streaming روی تمامی پلتفرم‌ها، ارایه خدمات مورد نیاز رسانه‌ها برای حضور و بارگذاری محتوا در سامانه اقدام نماید.
از این رو کاربران خانگی می‌توانند به سادگی و با استفاده از امتیازات خاص به کلیه رسانه‌های دارای مجوز و محتوای فیلم و سریال به سهولت دسترسی داشته باشند؛ در این راستا معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا همکاری با پلتفرم‌ها به‌منظور معرفی و ارائه بسته تشویقی به کاربران را در دستور کار قرار داده است.
لازم به ذکر است این تعاملات با هدف تسهیل‌گری از جانب ساترا و امکان برقراری همکاری با کلیه شرکت‌ها و تولیدکنندگان مرتبط و علاقه‌مند ادامه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *