11:35

تفاهم‌نامه تدوین کتاب خاطرات ایثارگران آبفای استان اصفهان میان حوزه هنری استان اصفهان و شرکت آبفای این استان منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه استان اصفهان، بر اساس این تفاهم نامه که همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر منعقد شده است حوزه هنری استان اصفهان در یک دوره زمانی چهار ماهه اقدام به جمع آوری، مصاحبه، پیاده سازی، تدوین و انتشار خاطرات حداقل 250 نفر از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خواهد کرد.
در بخش دیگری از این تفاهم نامه همچنین کار جمع آوری اسناد و عکس ها و نگارش کتابی با عنوان نقش آبفای استان اصفهان در دوران دفاع مقدس پیش بینی شده است.
در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: وظیفه ی سازمانی، اعتقادی و انقلابی فعالان صنعت آبفا در اصفهان ایجاب می کند که خاطرات ایثارگران ثبت و به کتاب تبدیل شود.
هاشم امینی با بیان اینکه کتاب خاطرات ایثارگران در سه بخش تدوین می شود اظهار داشت: یک بخش از این کتاب در خصوص رشادت ها و ایثارگری های فعالان صنعت آبفای اصفهان در دوران دفاع مقدس، بخش دیگر ویژه ی اشاعه فرهنگ و تبیین مکتب سردار سلیمانی در جهان اسلام و بخش سوم ویژه ی ایثارگری های سقایان در تامین و توزیع خدمات عادلانه آبفای اصفهان در بزنگاه های مختلف به مردم است.
وی ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: با مستند سازی ایثارگری ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، می توان نقشه راهی برای آیندگان ترسیم کرد.
در ادامه این مراسم رئیس حوزه هنری استان اصفهان خاطرنشان کرد: مستند سازی رشادت های ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، مایه ی مباهات است که به بهترین شکل ممکن تدوین و تهیه می شود.
مجتبی شاه مرادی کتاب خاطرات ایثارگران آبفای اصفهان را کاری شایسته برشمرد و اظهار داشت: حوزه هنری استان اصفهان از ظرفیت های بسیار خوبی برای مستندسازی ایثارگری های فعالان صنعت آبفا در زمینه های مختلف برخوردار است.
گفتنی است در این مراسم که در روز سوم خردادماه با حضور روسای دو سازمان و جمعی از ایثارگران دفاع مقدس در آبفای اصفهان برگزار شد چند تن از ایثارگران شرکت آبفای اصفهان به ذکر خاطرات خود در دوران دفاع مقدس پرداختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *