13:23

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد وزارت میراث فرهنگی امروز دوشنبه ۲۲ شهریور طی بررسی‌های کارشناسانه حریم مجموعه تئاتر شهر را تعیین و مصوب کرد.
قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت حریم مجموعه تئاتر شهر که طی چند سال گذشته به ویژه سال ۹۹ مطرح و پیگیری شده بود، به مهر گفت: پیگیری‌های کارشناسی درباره حریم مجموعه تئاتر شهر علیرغم اینکه دوستان در شورای شهر تهران نکاتی را مطرح کرده بودند، ادامه داشت زیرا مجموعه تئاتر شهر ساختمان منحصر به فرد و ثبت در میراث ملی و فرهنگی کشور است.
وی با اشاره به اینکه امروز دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ جلسه‌ای در وزارت میراث فرهنگی برگزار شده است، اعلام کرد: طی این جلسه و در شورای مربوطه در وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر تعیین و مصوب شد و قرار است این مصوبه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شود.
آشنا از همکاری و تلاش‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و همچنین معاونت مربوطه که برای تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر کارهای کارشناسی انجام دادند، قدردانی کرد.
مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود تأکید کرد: به محض اینکه وزارت میراث فرهنگی مصوب حریم تئاتر شهر را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کند، با همکاری شهرداری تهران و شورای شهر و نهادهای مربوطه اقدامات لازم در خصوص حریم تئاتر شهر انجام می‌شود. انشاالله اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *