17:20

خانه موسیقی با انتشار اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن دوباره برگزاری نوبت دوم مجامع عمومی و انتخابات این مجموعه صنفی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی خانه موسیقی، خانه موسیقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع موج جدید کرونا در تهران و دیگر شهرها نوبت دوم مجامع عمومی و انتخابات کانون‌های ده گانه که قرار بود در هفته آینده (نیمه دوم تیرماه) برگزار شود به تعویق افتاد و بلافاصله پس از عادی شدن شرایط، تاریخ جدید انتخابات خانه موسیقی اعلام می‌شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: مقدمات لازم برای برگزاری مجامع عمومی کانون‌های ده گانه خانه موسیقی طبق جدول اعلام شده از ۵ تیرماه فراهم شده بود اما هیچکدام از کانون‌ها در نوبت اول به حد نصاب لازم نرسید و در نوبت دوم انتخابات کانون‌ها برگزار می‌شوند.
طبق ماده ۳ آئین نامه انتخاباتِ مجمع عمومی خانه موسیقی و کانون‌های تخصصی، «مجمع عمومی در نوبت اول با شرکت نصف به علاوه یک اعضا و در نوبت دوم با حضور هر تعداد از اعضا رسمیت پیدا می‌کند. چنانچه مجمع عمومی در نوبت اول به حدنصاب نرسد، هیأت مدیره در همان جلسه موعد برگزاری نوبت دوم را از ۱۵ الی ۳۰ روز بعد تعیین می‌نمایند.»
اعضای خانه موسیقی می‌توانند با مطالعه دقیق آئین نامه انتخابات و همچنین جدول تاریخ برگزاری انتخابات کانون‌های ده گانه و نیز جدول مربوط به مهلت اعلام کاندیداتوری در خانه موسیقی در انتخابات این دوره شرکت نمایند.
لازم به توضیح است، به محض عادی شدن شرایط و اخذ مجوز برای برگزاری مجامع، تاریخ برگزاری انتخابات خانه موسیقی اعلام می‌گردد و این انتخابات در فضای باز (تالار وحدت و خانه موسیقی) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *