12:10

جامعه دوبله کشورمان کمتر از یک سال قبل بود که عزادار از دست دادن چنگیز جلیلوند ـ صدای ماندگار عرصه دوبله ـ شد. پر کشیدن ناگهانی این هنرمند، در شرایطی که به اعتقاد بسیاری از نزدیکان و همکارانش اگر گرفتار ویروس کرونا نمی شد، تا سالها می توانست حضورش برای فضای تصویر و صدا مغتنم باشد، داغی بزرگ بود که همچنان از یادآوری آن دل اهالی دوبله به درد می آید. رفتن شیرین بهرامی دوبلور جوان در مرداد امسال او هم به دلیل کرونا، بزرگان این عرصه را دگر بار عزادار کرد و حالا با رفتن سیامک اطلسی، گویی داغ رفتن همیشگی تک تک صداهای ماندگار برای بازماندگانشان تازه می شود.
در همین ارتباط ناصر ممدوح، از دوبلورهای باسابقه کشورمان ضمن ابراز تاسف برای درگذشت سیامک اطلسی به ایسنا می گوید: واقعا از خبر درگذشت سیامک اطلسی متاثر شدم. به جامعه هنری و دختر گرامی اش سحر که از همکاران خوبمان هستند، تسلیت می گویم.
ممدوح خاطرنشان می کند: واقعا متعجبم، مرحوم اطلسی هر دو دُز واکسن را تزریق کرده بود ولی روز گذشته ناگهان شنیدیم بر اثر کرونا درگذشت. گویا ایشان متاسفانه به مدت دو هفته به دلیل درگیری با کرونا در بیمارستان بستری بودند. من خیلی وقت بود مرحوم اطلسی را ندیده بودم، راستش کرونا همه چیز را خراب کرده است و ما برای کارمان اصلا همدیگر را نمی بینیم و جدا، جدا سر کار حاضر می شویم.
دوبلور باسابقه کشورمان همچنین در توصیف شخصیت مرحوم سیامک اطلسی، یادآور می شود: ایشان واقعا انسان شریف، متین و مهربانی بودند. آقای اطلسی از دوبلورهای موفق کشورمان بودند. امیدوارم واقعا دیگر شاهد چنین اتفافات تلخی نباشیم و هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود.
سیامک اطلسی، هنرمند پیشکسوت کشورمان چهارم مهر ماه بر اثر ابتلاء به کرونا در سن ۸۵ سالگی درگذشت. پیکر مرحوم اطلسی سه شنبه، ششم مهر ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *