20:24

بانی‌فیلم: جدیدترین برنامه‌ریزی برای نمایش فیلم‌های بخش مسابقه کن، این است که تنها فیلم‌هایی می‌توانند در سانس‌های شب به نمایش درآیند که بازیگرانش از ستارگان مشهور باشند.
به گزارش خبرنگار بانی‌فیلم از پاریس، امسال برنامه‌ریزی نمایش فیلم‌های مسابقه کن کمی تغییر کرده است. همانطور که قبلا اعلام شده بود فیلم «انت» ساخته لیوکاراکس در افتتاحیه روز سه شنبه ساعت هشت و نیم شب به نمایش در می‌آید و نمایشش فردای آن روز هم تکرار می‌شود.
به همین شکل هرکدام از فیلم‌های بخش مسابقه، در دو روز متوالی برای منتقدین و تماشاگران نمایش داده خواهد شد و به ترتیب ادامه می‌یابد.
فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی در روزهای سه شنبه ۱۳ ژوییه(ساعت۳/۵عصر) و چهارشنبه ۱۴ ژوییه (ساعت ۱۱ و نیم صبح) نمایش داده خواهد شد.
اما ساعت نمایش فیلم‌هایی که هنرپیشه‌های مشهور و سوپراستار دارند، از ساعت هفت بعدازظهر به بعد برنامه‌ریزی شده‌اند که شامل آثار فیلمسازانی چون کاراکس، فرانسوا اوزون، پل ورهوفن، کاترین کورسینی، شان پن، نانی مورتی، وس اندرسون، ژاک اودیار و تعدادی دیگر از کارگردانان است.
براسا پروتکل‌های بهداشتی، حداکثر چهار سانس و گاه پنج سانس در سالن بزرگ جشنواره برنامه‌ریزی شده تا فرصت کافی برای تهویه سالن بین سانس ها وجود داشته باشد.
به موازات سالن اصلی لومیر، درسالن «دوبوسی» که ویژه نمایش فیلم‌های بخش نوعی نگاه است، حداکثر ۳ سانس در روز پیش بینی شده در حالیکه در سال‌های قبل از کرونا، حدودا هشت سانس در روز در این سالن برنامه‌ریزی و احرا می‌‌شد.
فیلمهای کوتاه مسابقه در سالن «بونویل» نشان‌ داده می‌شوند.
روز جمعه ۱۶ ژوییه هم (یک روز قبل از پایان جشنواره) در سالن دوبوسی نمایش فیلم برنامه ریزی شده که ساعت ۱۱ صبح خواهد شد.
باز پخش فیلم‌های مسابقه در سالن سینوم/ ایماکس پیش‌بینی شده که تازه ساخته شده است.
محل نمایش فیلم‌های پانزده روز کارگردانان در سالن تئاتر بلوار کروزات است که از ساعت هشت ونیم صبح آغاز می‌شود و آخرین سانس آن حدود هشت شب است.
امسال به واسطه پاندمی بیماری کووید۱۹ همه برنامه‌ریزی سالن‌های کاملا تغییر کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *