16:17

بانی‌فیلم: خیلی عجیب نیست که پاره‌ای از تصمیم‌های غیرکارشناسی مدیران، باعث ایجاد مشکل و تنش شده باشد؛ مشکلاتی که در نهایت به زیان حوزه فعالیت آن مسئول تمام شده است.
در تازه‌ترین این روند آسیب‌زا، گویا ه دلیل شکایت هاشم میرزاخانی، مدیر موسسه سینما شهر، سالن های پردیس سینمایی باغ کتاب با مشکل بازگشایی روبرو شده است.
رامین مارالی در همین ارتباط در سایت صبح سینما نوشته است:
مدتی است سازمان سینمایی هاشم میرزاخانی را به عنوان مدیر عامل موسسه «سینما شهر» منصوب کرده. این مدیر که پیش از این سابقه مدیریت انجمن سینمای جوان موسسه فرهنگی هنری رسانه‌ای رزمندگان اسلام، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و… داشته است در هفته های گذشته تصمیماتی گرفته که ضد ماهیت سینماست.
در حالی که با اکران فیلم های جدید؛ سالن های سینما جان تازه گرفته اند و پس از حدود دو سال از آغاز کرونا، سینما رونق گرفته و پرسنل سینما مشغول به کار شده اند؛ سالن های پردیس سینمایی باغ کتاب به دلیل شکایت میرزاخانی، مدیر موسسه سینما شهر، همچنان بازگشایی نشده است. این مدیر که این سالن ها را زیر مجموعه خود می داند؛ عملا باعث تداوم تعطیلی این مجموعه شده و ۱۰ سالن پردیس باغ کتاب را از مجموعه اکران سینمایی ایران در حالت تعلیق در آورده است.
میرزاخانی در زمان مدیریت در انجمن سینمای جوان نیز اظهارنظرهای غیرهوشمندانه و در جهت سلایق و دیدگاه خود داشته است و در مصاحبه ای کل امکانات انجمن سینمای جوان را متعلق به هنرمندانی دانست که برای پیامبر(ص) فیلم بسازند. گویی سایر فیلمسازانی که با دغدغه ها فرهنگی و اجتماعی فیلم می‌سازند؛ کافر هستند و چیزی از خدا و پیغمبر نمی‌دانند.
تصمیمات و سخنان گذشته این مدیر سینمایی نشان از تلاش برای اصلاح امور نداشته و با چاشنی تمامیت خواهی و عدم توجه به دیدگاه‌های متفاوت نسبت به نگاه او همراه بوده؛ اکنون نیز با تعلیق فعالیت پردیس سینمایی باغ کتاب در جهت سنگ اندازی به سینمای ایران گام برداشته است. باید دید در ادامه تصمیم گیری‌های میرزا خانی در موسسه «سینما شهر» همین رویه پیش خواهد رفت یا او رویه دیگری را پیگیری می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *