13:50

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پیام های جداگانه‌ای درگذشت حسین احمدی، صاحب امتیاز روزنامه هنرمند را تسلیت گفتند.
به گزارش ایسنا، سید مجتبی حسینی، معاون هنری در این پیام نوشته است: «روزنامه “هنرمند” امکانی را برای اطلاع رسانی و نقد مسائل، رویدادها و برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر را فراهم کرده است و زنده یاد حسین احمدی نقش جدی در راه اندازی و تداوم فعالیت این روزنامه دارد.
افسوس حسین احمدی زودهنگام رفت، مصیبت تاسف بار درگذشت مرحوم احمدی را به خانواده عزیزش و همکاران گرامی روزنامه “هنرمند” تسلیت می گویم. برای زنده یاد احمدی رحمت و مغفرت و برای خانواده و همکاران ارجمندش سلامتی و صبر از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.»
همچنین پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پیامی درگذشت حسین احمدی، صاحب امتیاز روزنامه هنرمند را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون
غیرت حق است و با حق چاره نیست/ کو دلی کز حکم حق صدپاره نیست
ناباورانه درگذشت دوست دیرین و همکار پرمهر، نجیب، فروتن و بی ادعایم، جناب آقای حسین احمدی را به همه عزیزان همکار در جامعه رسانه ای تسلیت می گویم. این داغ بر دل اهل رسانه، زودهنگام، تلخ و بهت آور است. امید است هر چه زودتر ایران و جهان از این اهریمن غدار و ویروس منحوس نهان روش طرار- کرونا-رهایی یابد و روی خوش امن و عافیت ببیند. این مصیبت اندوهبار را به خانواده و بازماندگان محترم ایشان به ویژه همکاران قدیمی، آقایان علی و مهدی احمدی صمیمانه تسلیت عرض می کنم و خود را در اندوه بزرگشان شریک می دارم. خداوند، روح آن عزیز از دست رفته را در بهشت رحمتش ماوا دهد و به داغدیدگان این مصیبت صبر و آرامش و شکیبایی عطا فرماید.»

حسین احمدی – فعال رسانه‌ای و صاحب امتیاز روزنامه «هنرمند» – در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

مراسم خاکسپاری مرحوم احمدی چهارشنبه ۶ مرداد ماه در روستای شهواران اراک و در جوار امام زاده محمدبن موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.

از مهر ماه سال ۹۲ هفته نامه «هنرمند»، در قالب روزنامه در فضای رسانه ای کشور فعالیتش را آغاز کرد. این روزنامه در ابتدا با هشت صفحه با مطالبی در حوزه فرهنگ و هنر و با شعار «باید که خاک درگه اهل هنر شوی» منتشر می‌شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *